Beantwoord

Verzekering aanpassen

• 16 mei 2017
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Kan ik me verkering aan passen via de app van tmobile want hoor vaak dat telefoons weg worden gehaald
icon

Beste antwoord door Muberra 17 mei 2017, 11:40

Hoi Naomi,

Ik zal je meer informatie geven! :)

Voor het aanpassen van jouw verzekering moet je contact opnemen met de verzekeraar. Dit kan niet via de T-Mobile app. Neem een kijkje op deze pagina voor meer informatie hierover.

Heb je meer vragen, helpen wij je altijd graag verder.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum Naomi,

Zou je iets duidelijker kunnen zijn met wat je bedoelt? "dat telefoons weg worden gehaald" zegt mij echt helemaal niets...

Wat betreft je vraag qua aanpassing, ik denk dat een moderator mee zal moeten kijken wat voor specifieke verzekering je hebt...

Een algemene verzekering zou inderdaad op een gewijzigd toestel van kracht kunnen komen, maar dan zal er wel het nodige bewijs van aankoop etc. bij moeten komen. Juridisch gezien sluit je een verzekering, gekoppeld aan jouw aangekochte toestel, af die niet los staat. Dit omdat bij aankoop er zeer duidelijk is vast te stellen welk toestel je wanneer gekocht hebt. Een algemene verzekering (die bij mijn weten niet wordt geleverd, vandaar dat een moderator nodig is voor jouw klantgegevens) kan wel doorschuiven, zoiets als je inboedelverzekering of je autoverzekering (waar je een andere auto registreert).

Tot op heden heb ik deze vraag hier nog niet gezien, dus wacht aub even op een moderator. Over het algemeen reageren zij met 24 tot 48 uur.

Ohw en je typo wat betreft verzekering is hilarisch, die versie kan iig niet via de app 😉
Reputatie 4
Hoi Naomi,

Ik zal je meer informatie geven! :)

Voor het aanpassen van jouw verzekering moet je contact opnemen met de verzekeraar. Dit kan niet via de T-Mobile app. Neem een kijkje op deze pagina voor meer informatie hierover.

Heb je meer vragen, helpen wij je altijd graag verder.

Reageer