Beantwoord

verzekering ACE

• 20 augustus 2014
  • 17 reacties
  • 730 Bekeken

Ik vroeg me af, ik heb een verzekering bij ACE van t-mobile en is dat ook maandelijks opzegbaar?
icon

Beste antwoord door Rosan1 20 augustus 2014, 19:32

Heb je de polis voorwaarden al bekeken?
En wanneer is deze afgesloten?

Wat ik kan terug vinden is dat er een maand opzeg termijn heb.
Bekijk origineel

17 reacties

Badge +13
Heb je de polis voorwaarden al bekeken?
En wanneer is deze afgesloten?

Wat ik kan terug vinden is dat er een maand opzeg termijn heb.
ik heb nog nooit een polis van ze gehad.hoe kan dat!!!!
Badge +13
Beste borstencpe op welke manier heb je het afgesloten?
Verder kan je voorwaarden altijd on line terug vinden.
G L ik heb het net allemaal geregeld ik weet niet hoe ik verzekerd ben betaal 10.00u pr mnd ga er van uit dat goed zit.ik heb nu me twijfels, bij me zoon krijg meteen een nieuwe wordt gehaald en gebracht ik ben hem twee wk kwijt en misschien nog zelf betalen ook vijnd ik heel erg raar
Reputatie 6
Badge +16
Hi Borstencpe,

We hebben je in dit topic inmiddels van een reactie voorzien. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Alvast bedankt!
Ik vind het een slechte verzekeraar. Wacht nu al 5 dagen op een bericht of mijn telefoon vervangen kan worden terwijl ik maandelijks 11 euro betaal. Waar betaal ik eigenlijk voor??
Badge +13
Kokkie helaas zit er een weekend tussen of heb je dat niet me gerekend?
Anders nogmaals bellen met ze?
Nou.. ik heb net een bericht gekregen en mijn claim is afgewezen terwijl ik er elke maand 11 euro voor betaal
Badge +13
En waarom is die afgewezen?
Omdat ze niet duidelijk de oorzaak weten. Ik heb verteld dat ik fotos aan het maken was en stopte daarna mijn tefoon weer in mijn broekzak. Ondertussen druk bezig geweest en 10 min later haalde ik mijn telefoon eruit en er zaten allemaal barsten in het scherm. Aan dr binnenkant.

Foto's gestuurd can het scherm en ik kan nu nog niks. Je neemt een verzekering voor als he telefoon stuk gaat. Je betaalt er elke maand voor en je moet nog super veel moeite doen om je telefoon vergoed te krijgen. Gelukkig heb ik nog een oud toestel anders was ik nu al bijna een week onbereikbaar. Vind het echt slecht
Badge +13
Er moet idd een duidelijk verhaal zijn en niet een vaag verhaal dat lees ik meer op het forum.
Misschien weet een moderater nog wat je kan doen eventueel die pakt dit vanzelf ergens de komende dagen op.
Hoe kan ik het verhaal duidelijker maken als ik het zelf ook niet weet?
Ik kan zelf wel wat verzinnen maar ik hou niet can liegen
Badge +13
Nee dat zeg ik niet maar vaagheden dekt een verzekering over het algemeen niet.
Je bent niet de eerste dit lees ik vaker dat mede klanten hier tegen aan lopen.
Reputatie 6
Badge +16
@kokkie25

Jammer om te lezen dat je claim is afgewezen. Goed dat je dit weer bij ons aangeeft.

Ik wil je adviseren om de situatie te laten herbeoordelen door bezwaar in te dienen. Dit kan je doen door een e-mail te sturen met al je gegevens en een volledige omschrijving van je klacht. Neem voor meer informatie een kijkje op de website van Dynasure.
Klacht ingediend en nogmaals afgewezen omdat ik er eigenlijk niet bij hebt vermeld dat mijn telefoon is gevallen of gestoten. Ik ben er helemaal klaar mee en ik zeg mijn abbonement op!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Kokkie25,

Erg jammer dat de claim nogmaals is afgewezen. 😞

Helaas kunnen wij hier verder geen invloed op uitoefenen. De verzekering van ACE word namelijk los van het T-Mobile abonnement aangeboden. Is het misschien een idee om je toestel direct bij ons ter reparatie aan te bieden? Als de technici in het reparatiecentrum constateren dat de schade niet door vallen of stoten is ontstaan dan is er een kans dat ze dit repareren of je toestel vervangen. Geef je ons nog één kans? Ik ben ervan overtuigd dat we er uiteindelijk samen uit gaan komen!

Reageer