Beantwoord

Verzekering ACE

Reputatie 1
Hoi,

Waarom werkt T-mobile niet meer samen met proassist?
Het is een super fijne verzekeraar. Want ACE is echt kl*ten.
Mijn zus heeft deze gehad en er waren alleen maar problemen. Ik heb dit ook op het forum gelezen en op het internet.

Groetjes,
Sven
icon

Beste antwoord door David 29 juni 2016, 11:57

Hey Sven,

Erg jammer om te lezen dat je een slechte ervaring met ACE hebt. Wat is er precies aan de hand en wat gaat er mis? Misschien kunnen wij je nog ergens bij helpen.

We zijn in januari 2013 al overgestapt van ProAssists naar ACE. De exacte redenen kan ik je helaas niet vertellen in dit geval. ACE is over het algemeen een zeer betrouwbare en goede verzekeraar, maar er kunnen natuurlijk altijd gevallen zijn waar er iets verkeerd gaat. Hopelijk kunnen we hier alsnog wat voor je in betekenen en je bij helpen!

Laat je het ons weten, Sven?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Volgens mij is dit al erg lang zo, Proassist kan ik me niet herinneren in combinatie met T-Mobile. Er zal vast een onderlinge overeenkomst van toepassing zijn tussen de verschillende partijen en er zullen voor T-Mobile vast redenen zijn om voor Ace te kiezen in plaats van Proassist.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sven,

Erg jammer om te lezen dat je een slechte ervaring met ACE hebt. Wat is er precies aan de hand en wat gaat er mis? Misschien kunnen wij je nog ergens bij helpen.

We zijn in januari 2013 al overgestapt van ProAssists naar ACE. De exacte redenen kan ik je helaas niet vertellen in dit geval. ACE is over het algemeen een zeer betrouwbare en goede verzekeraar, maar er kunnen natuurlijk altijd gevallen zijn waar er iets verkeerd gaat. Hopelijk kunnen we hier alsnog wat voor je in betekenen en je bij helpen!

Laat je het ons weten, Sven?
Reputatie 1
@david

Mijn zus had toen per reparatie haar telefoon aangeboden. Vriendelijk behandeld? Nou echt niet!
Telefoon was weg en kreeg haar telefoon nog rotter terug dan eerst. Opnieuw haar telefoon weer aangeboden. Kreeg ze ( volgens hun een hele nieuwe telefoon) maar nee hoor! Ze kreeg een 2e hans toestel terug. Niet erg! Maar dan moeten ze niet zeggen dat die gloednieuw is.

Hier op het forum en op het internet lees ik alleen maar slechte ervaringen met ACE terwijl jullie er van te "spreken" zijn.
ik vind het erg jammer dat proassist geen onderdeel van jullie meer is. Zoals ik eerder aangaf.
Wat ik merk op het forum als er problemen worden verteld over ACE. Dan sturen jullie ze door. Ja gaan maar naar ACE klachtenservice...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sven,

Jammer om te lezen dat je zus een slechte ervaring heeft gehad met ACE. :(

De verhalen die je op het forum leest kunnen negatief zijn omdat mensen eerder geneigd zijn een topic aan te maken als ze een vraag hebben of hulp nodig hebben van ons. Klanten met een positieve ervaring vinden het dan niet nodig om een reactie te plaatsen over hun ervaring. Dus het beeld dat je dan van ACE hebt kan vertekend zijn als je alleen afgaat op reacties/klachten op ons forum. Dat maakt het natuurlijk niet minder zuur voor je zus. Het is ook goed dat je dat aangeeft en zullen zeker wat doen met de feedback.
Gister cleam in gedoent word er een mail gestuurd of ik wil bellen met ze. Nemen niet eens de moeite om zelf klant te bellen. Of ik mondeling ook even alles wil toelichten. Gedaan, hoor ik ja heeft u u telefoon laten vallen ja ooit wel eens niet zo een harde val. Ja heeft i schade jaa hoeke van eens stoot ooit. Jaa dan word u cleam niet in behandeling genomen wilt u fotos van u telefoom sturen? Mochtwn we het afkeuren komen de kosten voor u... pardon wat heeft het nut dat ik een plus verzekering heb en volle bak betaal elke maand wat wen k* verzekering oplichterij. Dat tmobile hiermee werkt. Kon net zo goed een basis verzekering nemen. Je word behandeld of je de boel oplicht wat is dit voor flauwekul. Wacht nogsteeds op een keuring van cleam. Ben benieuwd bij afwijzing of gezeik zeg ik gelijk ook mijn t mobile abo af al jaren klant en word je opgelicht met een verzekering waar je geen reet aan hebt. Ben benieuwd of tmobile hier wat van zeggen?????
Reputatie 1
Gister cleam in gedoent word er een mail gestuurd of ik wil bellen met ze. Nemen niet eens de moeite om zelf klant te bellen. Of ik mondeling ook even alles wil toelichten. Gedaan, hoor ik ja heeft u u telefoon laten vallen ja ooit wel eens niet zo een harde val. Ja heeft i schade jaa hoeke van eens stoot ooit. Jaa dan word u cleam niet in behandeling genomen wilt u fotos van u telefoom sturen? Mochtwn we het afkeuren komen de kosten voor u... pardon wat heeft het nut dat ik een plus verzekering heb en volle bak betaal elke maand wat wen k* verzekering oplichterij. Dat tmobile hiermee werkt. Kon net zo goed een basis verzekering nemen. Je word behandeld of je de boel oplicht wat is dit voor flauwekul. Wacht nogsteeds op een keuring van cleam. Ben benieuwd bij afwijzing of gezeik zeg ik gelijk ook mijn t mobile abo af al jaren klant en word je opgelicht met een verzekering waar je geen reet aan hebt. Ben benieuwd of tmobile hier wat van zeggen?????

Hooi,

Vervelen dat jij dit ook zo moet ervaren. Ik zelf zit nog bij ProAssist. Helaas loopt die binnenkort af en kan mijn verzekering niet meer verlengt worden omdat ik bij T-mobile zit. Mijn vader is alleen maar telefoontjes aan het plegen. Waarschijnlijk ga ik naar smartphonepolis.
Als ik jou was zou ik ACE opzeggen en opzoek gaan naar een ander. Maar dat is wat jezelf wilt natuurlijk!!!

Groetjes
Reputatie 1
Hi Sven,

Jammer om te lezen dat je zus een slechte ervaring heeft gehad met ACE. :(

De verhalen die je op het forum leest kunnen negatief zijn omdat mensen eerder geneigd zijn een topic aan te maken als ze een vraag hebben of hulp nodig hebben van ons. Klanten met een positieve ervaring vinden het dan niet nodig om een reactie te plaatsen over hun ervaring. Dus het beeld dat je dan van ACE hebt kan vertekend zijn als je alleen afgaat op reacties/klachten op ons forum. Dat maakt het natuurlijk niet minder zuur voor je zus. Het is ook goed dat je dat aangeeft en zullen zeker wat doen met de feedback.

Ik heb buiten dit forum zowel goede als slechte ervaringen gelezen (voornamelijk slecht )
Reputatie 7
Badge +20
Hi Duygu86,

Erg vervelend dat jij ook problemen hebt met je telefoon en verzekering.

Laten we inderdaad eerst je claim afwachten, voor we overhaaste conclusies trekken. ACE is er heus niet op uit om jou (en jullie) af te schilderen als oplichters. Mocht het nou zo zijn dat je het niet eens bent met de claim, dan kun je het Kifid aanschrijven. Op deze pagina vind je hier informatie over onder het kopje 'Klachtenbehandeling'. Zij gaan dan kijken of jouw klacht gegrond is en er mee aan de slag.

Hopelijk blijkt dit allemaal niet nodig en komt het allemaal in orde. Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!

@Sven

De opmerking van Hajar over de beeldvorming is ook toepasbaar op andere fora, kanalen en reviews. De positieve berichten vind je veel minder, omdat het dan in goede orde is afgehandeld en er geen opvolging meer nodig is. Het neemt echter niet weg dat het dan erg vervelend is als juist jij een andere ervaring hebt.
Nou oplichting letterlijk dit. Heb na week antwoord gekregen.
U heeft een defect gemeld aan het door ons geleverde toestel. Middels deze e-mail willen wij u graag ervan op de hoogte stellen dat wij hebben geconstateerd dat er uiterlijke schade is aan uw toestel.

Hierdoor valt deze schade niet onder de garantie van ACE.

U kunt een schadeclaim bij ons indienen. Wij willen u vriendelijk verzoeken hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. Dit word per direct dus stopzetten van abo. En wachten op eind datum van tmobile contract en opzeggen. Er word je gewoon iets aangesmeerd waar je elke maand flink voor betaald en vervolgens niets valt er op. Heb ik voorniks een plus verzekering nou krijg ik hier ook een mooie reactie op ben niet de eerste persoon doet tmobile hier wat aan vertrouwen van klanten die gaan lekker weg
Reputatie 7
Badge +15
Hey Duygu86,

Jammer om te horen dat het zo gelopen is. Zoals David hierboven al aangaf kun je het Kifid aanschrijven wanneer je het niet eens bent met de claim. Ik wil je dan ook adviseren om dit te doen. Zij kijken vervolgens of je klacht gegrond is.

Verder vind ik het jammer om te horen dat je hierdoor ook jouw abonnement bij ons op wilt zeggen. Wij bieden alleen de verzekering aan verder staan wij los van hoe zij de claims in behandeling nemen.

Mocht je verder nog vragen voor ons hebben dan hoor ik het graag.

Reageer