Beantwoord

Verzekering Ace/Dynasure

• 20 februari 2017
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

what to do:
Iemand een gelijkwaardig probleem gehad? Haha denk het wel aangezien ik na wat google'n over Ace/Dynasure al meteen kwam bij Radar en Kassa..

Woensdag heeft mijn telefoon waterschade opgelopen. Ik heb dit toen meteen gemeld en donderdag is de telefoon opgehaald. Gelukkig was de claim ook meteen goedgekeurd! (zoals ik las was dit ook nog een heel gedoe..? )
Anyway, het ging hier om een gouden Samsung s6. Helaas bleken ze deze niet op voorraad te hebben.. ofcourse. Wel konden ze me een tweetal stuk goedkopere telefoons aanbieden van Sony en HTC. Maar ook deze zouden waarschijnlijk niet meer binnen de 24 uur geleverd worden..
(waar betaal ik dan een maandelijks bedrag voor?!)

Irritante dame die ik ben, kon ik dit niet aannemen aangezien je de telefoon vervolgens houden moet en ik al jarenlang 'fan' ben van Samsung. Ook heb ik specifiek voor een s6 gekozen bij dit abonnement en niks anders.
Verder lees ik nergens dat Samsung een leveringsprobleem heeft en in de T-mobile shop in de stad was er ook nog een s6 in het goud op voorraad na vragen dus waarom hun niet..?

Nou had ik vrijdag nog gemaild met een klacht natuurlijk, vanwege de contractbreuk betreft 24 uur levering. De hele reden voor het afsluiten van een verzekering hier was de 24uurs levering die me beloofd werd bij het afsluiten van mijn huidige abonnement door een T-Mobile medewerker.

*Of zijn er ergens kleine lettertjes waar iemand me op zou kunnen wijzen? Zondag zal wel niet meetellen etc. maar in de richting van indien niet leverbaar ze gerust 3 maanden hierover mogen doen oid?

Nu belde ik vandaag toch maar weer naar Dyna/Ace want zonder maar dan ook iets zitten schiet niet echt op tegenwoordig..
Natuurlijk krijg je de meest onbeschofte dame aan de lijn die niks voor je wilt doen. Als ik ooit zo zou doen tegen een klant op werk was ik meteen ontslagen. Jezus :')

Ooit gehoord van klantvriendelijkheid?
Ik lach en irriteer me mateloos, weet niet hoe dit nu verder gaat?
Volgens haar kon ik nog prima 'maar lekker wachten tot mijn s6 ooit weer op voorraad kwam'. Wanneer dit dan was wist ze natuurlijk ook niet. En waarom het toestel precies bij hun niet op voorraad was kon mevrouw óók niet vertellen.

Waarom kan er niks ter normale compensatie aangeboden, bijvoorbeeld een gouden samsung s6 edge?
Wel een telefoon van 100 euro minder als 'compensatie' willen aanbieden maar een telefoon van 40euro meer en ze hing de telefoon zonder pardon op!

Waar het op neerkomt is:
Tmobile:
-Jullie raden deze aanbieder aan & hebben een s6, kan hier niet iets mee gedaan worden? Er zijn ondertussen al 4 werkdagen voorbij.

-Ook ben ik het nu wel zat om te betalen voor poep in feite, als ik nu het abonnement afzeg, zie ik dan ooit nog een nieuwe telefoon tegemoet?

Mede forummers:
-Iemand die een gelijkwaardig probleem heeft gehad, zo ja hoelang heb je uiteindelijk op je nieuwe telefoon moeten wachten? Of ben je uit wanhoop toch maar voor hun compensatie model gegaan?
Zag online wat google hitjes voorbij komen over o.a. wachttijden op klacht.nl over 2maanden?!
Tegen die tijd hoop ik op een preorder van de s8 oid :(

Thanks in advance en sorry voor het gejammer.

#Dynasure
icon

Beste antwoord door Thalina 21 februari 2017, 13:05

Hoi Sophia,

Wat een verhaal! Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk een vervangend toestel wilt hebben! ACE/Dynasure staat los van ons, dus ik heb zelf geen inzicht in de status van jouw claim. Maar ik heb gelijk contact opgenomen met hen om te vragen wat de status is. En ik heb goed nieuws: vandaag is er voorraad toegekend aan jouw verzoek. Je ontvangt in de loop van vandaag een MyDynalogic e-mail waarin je de afleverafspraak zelf kan inplannen. Ik hoop dat ik je hiermee toch weer een beetje blij ben kunnen maken en dat je je toestel snel ontvangt!

Laat je het even weten als je de e-mail hebt ontvangen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sophia,

Wat een verhaal! Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk een vervangend toestel wilt hebben! ACE/Dynasure staat los van ons, dus ik heb zelf geen inzicht in de status van jouw claim. Maar ik heb gelijk contact opgenomen met hen om te vragen wat de status is. En ik heb goed nieuws: vandaag is er voorraad toegekend aan jouw verzoek. Je ontvangt in de loop van vandaag een MyDynalogic e-mail waarin je de afleverafspraak zelf kan inplannen. Ik hoop dat ik je hiermee toch weer een beetje blij ben kunnen maken en dat je je toestel snel ontvangt!

Laat je het even weten als je de e-mail hebt ontvangen?

Reageer