Beantwoord

Verzekering ACE via T-Mobile

  • 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
ik had een vraag je aan de mensen die hun telefoon ook hebben verzekerd bij deze maatschappij.
hebben jullie wel eens bij het in dienen van een claim 2 maanden moeten wachten op een beoordeling?
want ik wacht en bel namelijk elke dag sinds 23-01-2017 naar ace insurance. en om dat het ook nog eens een 0900 nummer is ben ik 40 euro over mijn bundel heen in 1 maand!!
icon

Beste antwoord door David 9 maart 2017, 11:32

Hoi Cemmow,

Dat is wel erg lang inderdaad, te lang eigenlijk. Wat geeft ACE als antwoord op jouw telefoontjes? Ze hebben vast wel een statement of antwoord of iets dergelijks?

Als je een klacht hebt over ACE, jouw verzekering of de afhandeling van jouw claim, en ACE geeft niet thuis, dan kun je ook bij de overkoepelende organisatie Kifid een klacht indienen. Je kunt hiervoor ook nog eerst contact opnemen met de klachtenafdeling van ACE zelf. Op deze pagina vind je van beide instanties de informatie om je verder te helpen. Hopelijk kom je hier verder mee!

Mochten wij nog ergens bij kunnen assisteren, dan horen we dat graag van je! Hopelijk wordt jouw claim ook gauw in behandeling genomen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cemmow,

Dat is wel erg lang inderdaad, te lang eigenlijk. Wat geeft ACE als antwoord op jouw telefoontjes? Ze hebben vast wel een statement of antwoord of iets dergelijks?

Als je een klacht hebt over ACE, jouw verzekering of de afhandeling van jouw claim, en ACE geeft niet thuis, dan kun je ook bij de overkoepelende organisatie Kifid een klacht indienen. Je kunt hiervoor ook nog eerst contact opnemen met de klachtenafdeling van ACE zelf. Op deze pagina vind je van beide instanties de informatie om je verder te helpen. Hopelijk kom je hier verder mee!

Mochten wij nog ergens bij kunnen assisteren, dan horen we dat graag van je! Hopelijk wordt jouw claim ook gauw in behandeling genomen.

Reageer