Beantwoord

Verzekering annuleren

• 21 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Vandaag nieuwe telefoon opgehaald, waarbij de verkoper meedeelde dat er automatisch een verzekering aanhing die we eenvoudig konden annuleren, info zal allemaal netje in het toegestuurde contract staan. Contract ontvangen, maar niets te vinden waar je de verzekering kunt annuleren. Allerlei links over dit vervelende onderwerp, maar op de bewuste site heb je polis gegevens nodig, die heb ik niet.

Hoe kom ik hiervan af, zodat ik niet voor iets hoef te betalen waar ik niet om gevraagd heb ?

Frank
icon

Beste antwoord door David 24 oktober 2016, 15:22

Hey Frank,

Je wilde dus geen verzekering bij jouw abonnement? Normaal wordt dit niet afgesloten om vervolgens geannuleerd te worden. Je hebt verder dus geen behoefte aan deze toestelverzekering?

Je kunt via de verzekeraar zelf jouw verzekering stopzetten als je besluit om hier toch vanaf te zien. Om dit direct te regelen kun je bellen naar ACE via het nummer 0348 462 813. Zij helpen je dan gelijk verder om dit stop te zetten.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Frank,

Je wilde dus geen verzekering bij jouw abonnement? Normaal wordt dit niet afgesloten om vervolgens geannuleerd te worden. Je hebt verder dus geen behoefte aan deze toestelverzekering?

Je kunt via de verzekeraar zelf jouw verzekering stopzetten als je besluit om hier toch vanaf te zien. Om dit direct te regelen kun je bellen naar ACE via het nummer 0348 462 813. Zij helpen je dan gelijk verder om dit stop te zetten.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer