Beantwoord

Verzekering bij abonnement

hallo als ik een telefoon voor een abonnement heb, heb ik deze verzekering tegen het breken van het glas
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2019, 12:25

Hoi Darek1982,

Oeiii, is het scherm van je telefoon gebroken?!

Wanneer je een toestelverzekering hebt afgesloten bij het abonnement, dan is je telefoon verzekerd voor val-, stoot- en waterschade en diefstal. Ik zie bij jouw abonnement echter geen afgesloten verzekering, dus in dat geval ben je niet automatisch verzekerd. Misschien heb je nog een andere verzekering waar je aanspraak op kunt maken? Zo niet, dan zal het repareren van het scherm kosten met zich meebrengen. Je kunt het toestel dan wel bij ons ter reparatie aanbieden.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Darek1982,

Oeiii, is het scherm van je telefoon gebroken?!

Wanneer je een toestelverzekering hebt afgesloten bij het abonnement, dan is je telefoon verzekerd voor val-, stoot- en waterschade en diefstal. Ik zie bij jouw abonnement echter geen afgesloten verzekering, dus in dat geval ben je niet automatisch verzekerd. Misschien heb je nog een andere verzekering waar je aanspraak op kunt maken? Zo niet, dan zal het repareren van het scherm kosten met zich meebrengen. Je kunt het toestel dan wel bij ons ter reparatie aanbieden.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten!

Reageer