Beantwoord

Verzekering Chubb waardeloos

Ik ben hier helemaal niet van, maar ik ben het echt beu.
In augustus heb ik mijn telefoon rekening bij Chubb stop gezet. Eind datum zou zijn 10-08-2018. Bevestiging ontvangen netjes per mail. Maar mocht helaas niet baten en tot op heden ben ik nog steeds dagelijks aan het mailen omdat Chubb nog steeds bedragen van mij rekening af schrijft. Zelf een mail van de deurwaarder die Chubb had ingeschakeld. Echt waardeloos. En vandaag de deurwaarder nog aan de tel gehad wederom weer alles uitgelegd. Klein uurtje belde ze terug en zei alles moet nu geregeld zijn. Tot mijn grote verbazing ontving ik nu net weer een mail met een openstaande bedrag. Chubb heeft tot december bij mij al bedragen geïncasseerd. Heb aangegeven als dit binnen 5 werkdagen niet op is gelost schakel ik een advocaat in, zo moedeloos ben ik.
Dus mensen ga nooit maar dan ook nooit een verzekering afsluiten bij dit bedrijf. Tevens ben ik al jaren trouwe klant bij T-Mobile en ben ook genoodzaakt om alles te beëindigen als mijn telefoon en tabblad abonnementen zijn verlopen.

Ik hoop dat ik mensen aan het denken heb gezet als ze twijfelen een abonnement willen bij het toestel.
icon

Beste antwoord door David 30 november 2018, 09:40

Hi Genneselena,

Erg spijtig dat het bij jou zo lastig is om de verzekering op te zeggen! Hopelijk is het nu voor eens en altijd rechtgezet!

Je kunt ook nog een klacht indienen bij Chubb. Dit kan per mail via klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl of via 0348 46 28 13. Misschien kunnen zij je dan nog verder helpen voor een enigszins positieve afsluiting van dit verhaal. Begrijp dat dit op dit moment totaal niet aan de orde is, maar de klachtenafdeling kan misschien nog iets voor je betekenen!

Als wij iets voor je kunnen doen, laat het dan ook weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Ik heb mijn verzekering bij Chubb vlekkeloos op kunnen zeggen.
Ging zeer soepel en op de datum die ik met hun had afgesproken
centaur schreef:

Ik heb mijn verzekering bij Chubb vlekkeloos op kunnen zeggen.
Ging zeer soepel en op de datum die ik met hun had afgesproken

Nou dan heb jij heel veel geluk gehad 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Genneselena,

Erg spijtig dat het bij jou zo lastig is om de verzekering op te zeggen! Hopelijk is het nu voor eens en altijd rechtgezet!

Je kunt ook nog een klacht indienen bij Chubb. Dit kan per mail via klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl of via 0348 46 28 13. Misschien kunnen zij je dan nog verder helpen voor een enigszins positieve afsluiting van dit verhaal. Begrijp dat dit op dit moment totaal niet aan de orde is, maar de klachtenafdeling kan misschien nog iets voor je betekenen!

Als wij iets voor je kunnen doen, laat het dan ook weten!
Ongelooflijk dat T-mobile zaken doet met deze CHUBB. Jullie reputatie gaat hierdoor echt naar de maan. Klachten worden minstens 11 x doorverteld en die mensen vertellen het ook nog eens minstens aan 8 mensen door.

• Meerdere e-mails gestuurd om op te zeggen: wel bevestiging van ontvangst, maar NOOIT een antwoord gekregen.
  • Online regelen met nieuwe account aanmaken lukt natuurlijk ook niet om steeds weer een andere redenen.
  • Bellen kan wel, maar ALLE opties komen uit op het zelfde bandje: ga naar online ... het is onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen.
Mijn oude moedertje heeft een toestel gekocht bij een abonnement van T mobile en is zo 'stom' geweest om een verzekering te nemen. "Ja hoor, u kunt altijd opzeggen mevrouw". Ze is bijna 75 en deze stress van NIET klantvriendelijkheid en NIET kunnen opzeggen kost haar haar gezondheid momenteel.

T-Mobile ik verwacht dat jullie iets doen hieraan. Jullie zijn tenslotte tussenpersoon, en we zijn klant van jullie in eerste instantie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Plaatjes,

Wat jammer dat het opzeggen zo moeizaam verloopt. Een opzegging moet echt via Chubb zelf gaan, wij hebben geen toegang tot hun systeem. Op deze pagina kun je haar toestelverzekering opzeggen.

Ik hoop dat je zo verder komt.
Update: op mijn mails heb ik nu antwoord gekregen met de bevestiging van opzegging. Dat is erg fijn.
En online kon ik er opeens in; oude mensen hebben geen computer, geen e-mailadres, en dus moest alles via mij als dochter. Dus eerst aanmelden bij TMobile en toen aanmelden bij Chubb. En ja hoor, ik zag de opzegging staan.

Er van uitgaande dat er ook geen premies meer worden geïncasseerd, behalve alleen nog de laatste misschien, lijkt mijn probleem nu opgelost. ☺

Reageer