Vraag

Verzekering, IMEI?

Ik heb vrijdag mijn abonnement verlengd en een nieuwe HTC ONE besteld (hij was nog niet binnen).
nu heb ik vandaag (woensdag) mijn telefoon opgehaald in de T-shop en werd mij gezegt dat ik zelf de ACE verzekering kon bellen om het IMEI nummer door te geven.
bel ik ACE wordt er gezegt dat er een polis nummer nodig is en dat alleen T-mobile dat kan doen.

Wat moet ik nu doen? en kan ik mijn telefoon wel al gebruiken?

6 reacties

Reputatie 3
@WesleyOO7

Je kunt dit tot 14 dagen na ontvangst van het toestel doen in de T-Shop. Dit heeft te maken met feit dat de nieuwstaat gecontroleerd moet worden door de medewerkers van T-Mobile.
Je kunt hem inderdaad wel gebruiken. Dit is geen probleem. Enige kleine gebruikerssporen (krasjes) vallen toch niet onder de voorwaarden van de verzekering.
Oke danje, zal ik doen. Nu heb ik een 2de probleem.
Me simkaart in me HTC Desire HD is te groot voor me HTC ONE, wat nu?
Reputatie 4
Het beste wat je kan doen is om dan meteen even in de T-Shop een nieuwe simkaart op te halen.

Zat deze niet bij de levering?

Gr. Casper.
Het beste wat je kan doen is om dan meteen even in de T-Shop een nieuwe simkaart op te halen.

Gr. Casper.

In de T-shop kost het 5euro, en als ik een nieuwe telefoon krijg waar het niet in past dan hoor ik toch een nieuwe te krijgen?
en ik heb geen nieuwe gekregen toen ik me telefoon vanmiddag op haalden bij T-mobile shop lelystad
Reputatie 5

Gr. Casper.

In de T-shop kost het 5euro, en als ik een nieuwe telefoon krijg waar het niet in past dan hoor ik toch een nieuwe te krijgen?
en ik heb geen nieuwe gekregen toen ik me telefoon vanmiddag op haalden bij T-mobile shop lelystad

Je hebt gelijk. Je verlengt een abonnement met een toestel. Daar hoort een passende simkaart bij.
Je zult deze zonder problemen kunnen krijgen bij de T-Shop waar je ook het abonnement hebt verlengd. Daar mogen ze geen kosten voor berekenen.
Vind het persoonlijk erg slordig dat de verkoopmedewerker daar niet zelf aan heeft gedacht.

Laat ze deze nieuwe sim ook gelijk voor je activeren, dan ga je bellend met je nieuwe toestel de winkel uit. Weet je 100% zeker dat het werkt.

Succes en laat even weten hoe het af is gelopen
Reputatie 5
Badge +13
Als je een verzekering hebt van voor 14-01-2013 dan loopt je verzekering nog via Pro Assist. Meer informatie over verzekeringen vind je op deze pagina.
Via Pro Assist zou je voldoende moeten hebben aan het klantnummer wat je hebt bij T-Mobile. BIj Ace weet ik zo niet welk nummer ze nodig hebben.

Reageer