Beantwoord

verzekering loopt al een jaar door na opzeggen

• 11 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 1657 Bekeken

Ik ben er zojuist achter gekomen dat mn toestelverzekering van de iphone 7plus die ik allang niet.meer heb na het opzeggen gewoon nog doorloopt. Al langer dan een jaar nu. Ik heb het opgezegt precies zoals jullie me verteld hadden. Kan iemand dit aub regelen en is er een mogelijkheid dat ik me geld terug krijg. Ik bet nu namelijk voor een toestel die ik niet meer bezit en voor mn eigen toestel dus 2x per maand
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 oktober 2019, 01:27

Goedemorgen @Ansb Welkom in de community van T-Mobile.

Dus je betaald al een jaar te veel, heb je dit dan nooit gemerkt? 🤭

Hopelijk heb je nog een bevestiging van het opzeggen in je mailbox of per brief zodat je de verzekering er op aan kan spreken,
Je kan in ieder geval per maand opzeggen wat je altijd zelf moet regelen.
Ik heb even op de site van T-Mobile de gegevens opgezocht zodat je snel actie kan ondernemen.

Of je het bedrag kan claimen weet ik niet, maar ik gok dat je daarvoor bij de verzekeringsmaatschappij moet zijn. De moderators kunnen je daar vast meer over vertellen.
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Verzekering opzeggen

• Je verzekering is maandelijks opzegbaar. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile zelf bent aangegaan, is je toestel verzekerd bij CHUBB, bij ACE Insurance of bij ProAssist.
  • Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017
  • Je bent verzekerd bij ACE Insurance.
  • Opzeggen kan eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.
  • Als je jouw contract niet rechtstreeks bij T-Mobile bent aangegaan, maar via een andere dealer: raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.
Groetjes en succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Ansb Welkom in de community van T-Mobile.

Dus je betaald al een jaar te veel, heb je dit dan nooit gemerkt? 🤭

Hopelijk heb je nog een bevestiging van het opzeggen in je mailbox of per brief zodat je de verzekering er op aan kan spreken,
Je kan in ieder geval per maand opzeggen wat je altijd zelf moet regelen.
Ik heb even op de site van T-Mobile de gegevens opgezocht zodat je snel actie kan ondernemen.

Of je het bedrag kan claimen weet ik niet, maar ik gok dat je daarvoor bij de verzekeringsmaatschappij moet zijn. De moderators kunnen je daar vast meer over vertellen.
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Verzekering opzeggen

• Je verzekering is maandelijks opzegbaar. Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile zelf bent aangegaan, is je toestel verzekerd bij CHUBB, bij ACE Insurance of bij ProAssist.
  • Verzekering via T-Mobile tussen 14 januari 2013 en 13 maart 2017
  • Je bent verzekerd bij ACE Insurance.
  • Opzeggen kan eenvoudig online via t-mobile.chubbverzekering.nl.
  • Als je jouw contract niet rechtstreeks bij T-Mobile bent aangegaan, maar via een andere dealer: raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.
Groetjes en succes!

Reageer