Beantwoord

Verzekering niet correct afgehandeld

• 18 maart 2017
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Beste T-Mobile,
Via de winkel werd mij geadviseerd om een verzekering af te sluiten op mijn samsung s7, er werd mij verteld dat ik dan een nieuwe telefoon kreeg mocht ik mijn telefoon laten vallen. Dit was me met mijn oude telefoon gebeurd dus sloot ik de verzekering af. Nu is mijn telefoon gevallen en belde ik de verzekering. Mijn telefoon werd opgehaald en beoordeeld. Ik kreeg de melding dat ik een vervangend toestel ontvang. en Ja hoor ik kreeg een vervangend toestel en geen nieuwe. Toen ik belde werd mij gezegd dat dit in mijn polis stond. Er staat uw toestel wordt vervangen. Maar niet dat dit vervangen wordt door een tweede hands toestel. Welke waterschade heeft!!! Dit is te zien bij de camera. Daar verzeker ik mijn telefoon toch niet voor. En dan zeker niet voor de premie van ruim €10 en nog eens € 65,00 euro eigen risico. Als T- Mobile klant verwacht ik dat jullie mij juist informeren en dat jullie je klanten onderbrengen bij een verzekering welke geen dubbelzinnige woorden gebruiken waarmee ze alle kanten op kunnen. Nu zie ik op internet allemaal klachten over deze maatschappij. Wat doen jullie hiermee? ik verwacht van jullie actie en hoop op een gewenste afhandeling van mijn klacht. En dat mijn toestel vervangen wordt in een nieuw toestel.
Daarnaast verwacht ik dat T- Mobile een andere verzekering adviseert welke betrouwbaar en correct omgaat met klanten.
icon

Beste antwoord door Issam 20 maart 2017, 13:59

Hoi MrBeller,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je meer informatie wil over de situatie. We willen je hier ook graag bij helpen, maar wij hebben geen inzicht in de systemen van de verzekeraar. Ik wil je daarom adviseren om je klacht kenbaar te maken van ACE. Als je de situatie zoals hier duidelijk omschrijft, dan ben helpen zij je verder. Je kan ze een e-mail sturen naar het volgende e-mail adres: acecomplaints@insurance-service.eu of telefonisch via 0348-462813.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi MrBeller,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je meer informatie wil over de situatie. We willen je hier ook graag bij helpen, maar wij hebben geen inzicht in de systemen van de verzekeraar. Ik wil je daarom adviseren om je klacht kenbaar te maken van ACE. Als je de situatie zoals hier duidelijk omschrijft, dan ben helpen zij je verder. Je kan ze een e-mail sturen naar het volgende e-mail adres: acecomplaints@insurance-service.eu of telefonisch via 0348-462813.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen!
Helaas,
Heb gisteren telefonisch contact opgenomen met Dynasure. En mijn eigen toestel terug gevraagd zodat ik deze zelf kon laten repareren. Wat zegt men...tot mijn grote verbazing. Helaas mevrouw uw toestel is niet meer van u en deze is vernietigd. In de polis staat mocht....dan repareren wij uw toestel. Hoe is dit dan mogelijk???? DIt kan toch helemaal niet. Maar goed, door de verkoper van T-Mobile werd mij dus wel gezegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen mocht er iets met mijn toestel gebeuren wat dus niet zo blijkt te zijn. En daar kunnen jullie wel iets mee lijkt mij. zeker als je op internet leest dat #Dynasure bij het tv programa #Radar is geweest omdat deze zaken niet correct afhandelen. Het lijkt mij voor T-Mobile dan genoeg reden te zijn om alle contacten te verbreken. Ik ben er als klant klaar mee!! Hoop jullie ook! En daarnaast hoop ik door jullie geholpen te worden aan een nieuwe Samsung s7 edge.
Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi MrBeller,

Ik snap het punt over de samenwerking, maar in dit geval lees en hoor je natuurlijk vooral de horrorverhalen en negatieve ervaringen. Als het goed gaat is er minder reden om een bericht achter te laten. Er gaan natuurlijk altijd zaken verkeerd, maar ook heel veel goed. Om deze reden werken wij dan ook samen met Dynasure.

In dit geval is jouw toestel dus vervangen, dus op dat moment moet Dynasure iets met het toestel. Dat houdt meestal dus inderdaad in dat deze vernietigd worden. Zoals mijn collega Issam heeft aangegeven, is de verzekering niet direct onder onze hoede, dus daarvoor moet je echt bij ACE (sinds kort Chubb) zijn. Via de contactkanalen die hij aan heeft gehaald in zijn bericht kun je direct contact met ze opnemen om jouw klacht kenbaar te maken. Als je het daarna niet eens bent met de uitkomst, dan kun jouw hier melding van maken bij Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Hopelijk kom je er samen met ACE/Chubb al uit! Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je.

Reageer