Beantwoord

verzekering note 2

ik heb mijn samsung galaxy note 2 verzekerd bij t-mobile (dus via dynasure). toen ik mijn mobiel had laten vallen zat er een scheur in mijn scherm en de zijkanten zaten los toen ik het aan de verzekering opgaf kreeg ik al geen leen telefoon wat ik zelf minder vond. daarna krijg ik een mail dat mijn telefoon verzekerd wordt maar dat ze geen note 2 meer op voorraad hebben. ik moet nu dus blijven wachten totdat er eventueel weer een note 2 in voorraad ligt (zelf heb ik na kijken op meerdere forums al vaak gelezen dat de note 2 uberhaupt niet meer in voorraad is) ik zit nu dus nog steeds zonder telefoon. ik zou wel een vervangend toestel kunnen kiezen maar dat zijn de samsung s3 of de htc one x maar ik heb de note 2 gekocht vanwege het grote scherm en sd slot, een vergelijkbaar toestel kan ik dus al niet krijgen volgens hun.

ik weet nu dus niet wat ik moet doen of dat andere mensen dit probleem ook al hebben gehad. ik ben zelf totaal niet tevreden over deze verzekering.

iig alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door AmyP 25 november 2014, 12:51

Hi Koen,

Heb je bij ACE al melding gemaakt van je ontevredenheid? Je kunt je klacht mailen naar klacht.ace@dynasure.eu. Zij nemen contact met je op om je vraag te beantwoorden of je klacht in behandeling te nemen. Het is namelijk een zelfstandig opererende verzekeraar. Zij hebben hun eigen klachtenafdeling. Op deze pagina lees je meer over de verzekering van ACE en de klachtafhandeling.

Hopelijk komen jullie samen tot een passende oplossing! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Koen,

Heb je bij ACE al melding gemaakt van je ontevredenheid? Je kunt je klacht mailen naar klacht.ace@dynasure.eu. Zij nemen contact met je op om je vraag te beantwoorden of je klacht in behandeling te nemen. Het is namelijk een zelfstandig opererende verzekeraar. Zij hebben hun eigen klachtenafdeling. Op deze pagina lees je meer over de verzekering van ACE en de klachtafhandeling.

Hopelijk komen jullie samen tot een passende oplossing! 🙂

Reageer