Beantwoord

Verzekering note2

• Debutant
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb sinds een half jaar een NOTE 2 met verzekering. In de winkel werd mij verteld dat ik altijd kon stopzeggen met 3 maanden speling. Via het forum lees ik dat dit alleen maar via de verzekering zelf kan. Nu zijn er ook nog verschillende maar ik heb geen idee welke ik toendertijd heb afgesloten, het leek me wel gewoon handig. Nu wil ik er dus vanaf maar heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Kan ik gewoon naar de winkel lopen (best ver voor mij vandaar dat ik eerst dit forum raadpleeg) of moet het echt via de verzekering zelf (met bellen en moeilijk doen etc)

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Minty 25 mei 2013, 21:23

Hoi RDR, welkom op het forum! 🆒 

Je zult hiervoor contact op moeten nemen met de verzekering zelf. Op deze pagina kun je informatie vinden over de verzekeringen. Heb je een verzekering gekocht ná 14 januari 2013 bij T-Mobile dan moet je bij ACE Insurance zijn. Heb je het voor die datum aangeschaft dan is het ProAssist. Succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hoi RDR, welkom op het forum! 🆒 

Je zult hiervoor contact op moeten nemen met de verzekering zelf. Op deze pagina kun je informatie vinden over de verzekeringen. Heb je een verzekering gekocht ná 14 januari 2013 bij T-Mobile dan moet je bij ACE Insurance zijn. Heb je het voor die datum aangeschaft dan is het ProAssist. Succes!

Reageer