Beantwoord

Verzekering ongewenst aangezet

Beste medewerker van T-Mobile,

Afgelopen donderdag heb ik online mijn abonnement verlengd bij jullie voor de tweede keer. Mij werd verteld dat mijn nieuwe telefoon de volgende dag binnen zou komen, wat ook de bedoeling was aangezien ik de dag erna op vakantie zou gaan. Helaas, vrijdags kreeg ik te horen dat hij pas zaterdag laat binnen zou komen wanneer ik al weg zou zijn. Toen heb ik gebeld naar de klantenservice en werd mij verteld dat wanneer ik naar de winkel zou gaan ik het toestel mee zou krijgen en ze het abonnement opnieuw zouden afsluiten.

Helaas, alweer. In de winkel werd mij verteld dat er 24-48 uur annuleringstijd tussen zou zitten voordat ze een nieuw abonnement konden afsluiten. Toen ik thuis was heb ik opnieuw naar de klantenservice gebeld. Toen vertelde ze mij dat als ik terug naar de winkel zou gaan en het nieuwe abonnement via mijn rijbewijs zou afsluiten, het wel zou lukken. Helaas, in de winkel vertelde ze mij dat dit helemaal niet waar was en ze er nog nooit van gehoord hadden. Wel zeiden ze dat als ik zaterdagochtend langskwam ik kans had dat ze het nieuwe abonnement konden afsluiten omdat de 24 uur dan verstreken zouden zijn.

Zaterdagochtend ben ik wederom naar de T-Mobile winkel gegaan en toen konden ze wel het abonnement afsluiten. Toen werd er nog aangedrongen op een verzekering waarop ik meerdere keren aangaf dat ik hier geen interesse in had. Ook mocht ik een hoesje uitkiezen en zou ik een screenprotector krijgen. Helaas sluit het hoesje niet naar behoren en laat de screenprotector al los na drie dagen, die overigens zeer slordig en scheef is aangebracht.

Nu ben ik enkele dagen op vakantie en wanneer ik mijn mail opende kwam ik tot mijn grote verbazing een welkoms mail van een telefoon verzekering tegen. Nu is na meerdere keren aangeven geen interesse te hebben gehad alsnog een verzekering afgesloten op mijn toestel.

Na al deze blunders begin ik T-Mobile goed zat te worden en vind ik het spijtig dat ik nog twee jaar aan jullie vast zit. Of kunnen we dit op een goede manier oplossen?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Amy 14 augustus 2015, 11:16

Hi Phreeness,

Wat een verhaal zeg! Onwijs balen dat dit zo gelopen is! :S

Ik wil je heel graag verder helpen met het opzeggen van de verzekering maar helaas kan alleen jij dat zelf doen. Je hebt 14 dagen opzegtermijn en de reeds betaalde polis krijg je natuurlijk terug. Hoe je bij Ace kunt opzeggen vind je op deze pagina. Onze excuses hiervoor!

Verder heb ik je een privébericht gestuurd met nog een aantal vragen. Ik wil dit natuurlijk graag op een nette manier oplossen zodat je geen spijt hebt van je verlenging en je straks gewoon lekker van je vakantie kunt gaan genieten!

Bekijk origineel

4 reacties

Zou ik nog antwoord kunnen krijgen svp?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Phreeness,

Wat een verhaal zeg! Onwijs balen dat dit zo gelopen is! :S

Ik wil je heel graag verder helpen met het opzeggen van de verzekering maar helaas kan alleen jij dat zelf doen. Je hebt 14 dagen opzegtermijn en de reeds betaalde polis krijg je natuurlijk terug. Hoe je bij Ace kunt opzeggen vind je op deze pagina. Onze excuses hiervoor!

Verder heb ik je een privébericht gestuurd met nog een aantal vragen. Ik wil dit natuurlijk graag op een nette manier oplossen zodat je geen spijt hebt van je verlenging en je straks gewoon lekker van je vakantie kunt gaan genieten!
Prima. Vind het wel belachelijk dat er een verzekering wordt afgesloten terwijl ik duidelijk heb aangegeven geen interesse erin te hebben.

Verder ga ik wel naar de winkel wanneer ik terug ben van vakantie. Hopelijk de laatste keer want ik ben al genoeg tijd en moeite kwijt om steeds jullie fouten en blunders op te moeten lossen.

Bedankt voor je reactie, Amy. Een prettige dag verder.
Reputatie 6
Badge +16
@Phreeness

Daar kan ik me goed wat bij voorstellen. Ik ben ervan overtuigd dat dit snel opgelost gaat worden!

Voor nu wens ik je nog een hele fijne vakantie toe. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan kan je altijd bij ons terecht. We staan je graag te woord. 😉

Reageer