Beantwoord

Verzekering op vervroegde verlenging

  • 30 november 2016
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Ik heb laatst een versneld nieuw abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik een verzekering wilde.
Nu ben ik erachter dat mn oude telefoon nog is verzekerd maar niet mijn nieuwe.
Hoe kan ik dat nu oplossen?
icon

Beste antwoord door David 1 december 2016, 09:33

Hoi Arankafdm,

Leuk dat je weer bij ons verlengd hebt! Was je telefoon aan vervanging toe?

In ons systeem zie ik dat je ongeveer een half uur na jouw topic contact hebt gehad met mijn collega Nick. Hij heeft je tekst en uitleg gegeven over de verzekering. Op de order die wij in ons systeem kunnen vinden staat geen verzekering. Uit zijn notitie snap ik dat jij jouw orderbevestiging zou mailen. Heb je ondertussen al tijd gevonden om dit te doen? Zodra je dit gedaan hebt, wordt dit zo spoedig mogelijk voor je uitgevogeld!

Laat je het ons ook weten als wij je nog ergens bij kunnen helpen, we zitten er klaar voor! :)

PS: Ik zie dat je nog niet aangemeld bent voor T-Mobile Samen, een gratis en leuk extraatje!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arankafdm,

Leuk dat je weer bij ons verlengd hebt! Was je telefoon aan vervanging toe?

In ons systeem zie ik dat je ongeveer een half uur na jouw topic contact hebt gehad met mijn collega Nick. Hij heeft je tekst en uitleg gegeven over de verzekering. Op de order die wij in ons systeem kunnen vinden staat geen verzekering. Uit zijn notitie snap ik dat jij jouw orderbevestiging zou mailen. Heb je ondertussen al tijd gevonden om dit te doen? Zodra je dit gedaan hebt, wordt dit zo spoedig mogelijk voor je uitgevogeld!

Laat je het ons ook weten als wij je nog ergens bij kunnen helpen, we zitten er klaar voor! :)

PS: Ik zie dat je nog niet aangemeld bent voor T-Mobile Samen, een gratis en leuk extraatje!

Reageer