Beantwoord

verzekering opzeggen

Hi,

Hoe kan ik mijn telefoonverzekering opzeggen?
Ik kan het nergens vinden of ik kijk erover heen. Ben ook al in de T-mobile shop geweest maar daar verwezen ze me door naar de factuur die bij mijn toestel hoort. Ook hier kan ik niks vinden. 

Groeten
icon

Beste antwoord door Nimorea 6 maart 2013, 13:11

Hey sjvandongen,

Welkom op het forum.
Ik heb hier de link voor je, met de informatie over hoe je dit kan doen.
Let even op de startdatum van je verzekering.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hey sjvandongen,

Welkom op het forum.
Ik heb hier de link voor je, met de informatie over hoe je dit kan doen.
Let even op de startdatum van je verzekering.
Heb een verzekering voor samsung galaxy s3 maar nu heb ik een iphone in de winkel gekocht ...mijn vraag is of ik die verzekering kan overzetten naar mijn nieuwe telefoon ?
Reputatie 5
Hoi bontjeeee, je kan als het goed is binnen 14 dagen na aankoop de verzekering nog overzetten. Als het om een verzekering van ProAssist gaat dan kun je dit zelf aanpassen via mijnproassist.nl.
Ik heb een vraagje ik heb een ismart 500 abbonement en heb daarbij een telefoon vezekering. Nu heb ik de 2e factuur gekregen en daar staat de vezekering niet op en ook de bijhorende kosten niet hoe kan dit???
Reputatie 4
Hallo Leyla6161, welkom op het forum!

Heb je deze verzekering afgesloten bij Proassist?
Dan wordt de betaling per 3 maanden van je bankrekening afgeschreven. Je ontvangt hiervoor geen factuur en dit is ook niet op My T-Mobile of je factuur te zien.
Ik heb de ACE toestelvezekering plus. (Ace europe) ? Staat op de brief die ik van ze ontvangen heb..
Reputatie 5
Hoi Leyla6161, het kan best zijn dat ACE het ook per kwartaal afschrijft. Als je het zeker wilt weten bel dan even met je verzekering. Info en contactgegevens vind je hier.

Reageer