Beantwoord

Verzekering opzeggen

  • 1 mei 2017
  • 8 reacties
  • 14940 Bekeken

Hoe kan ik mijn toestel verzekering opzeggen
icon

Beste antwoord door Eric_E 1 mei 2017, 12:41

Ik neem aan dat het om Chubb-toestelverzekering gaat ?
Uit de voorwaarden :
opzeggingen kunt u schriftelijk doorgeven per e-mail naar
vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl of per post naar Postbus 22193, 6360 AD Nuth

De opzegtermijn bedraagt één maand.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ik neem aan dat het om Chubb-toestelverzekering gaat ?
Uit de voorwaarden :
opzeggingen kunt u schriftelijk doorgeven per e-mail naar
vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl of per post naar Postbus 22193, 6360 AD Nuth

De opzegtermijn bedraagt één maand.
Goedemiddag,

Ik probeer al een tijdje van mijn verzekering af te komen van ACE die ik toen heb aangeschaft bij de aankoop van mijn telefoon. maar het lukt mij niet mijn abonoment op te zeggen. en ja ik gebruik het email address T-Mobile@chubbverzekering.nl maar ik krijg alleen maar fout meldingen dat het mail address niet klopt...
wat nu ?
Reputatie 3
Badge +2
en ja ik gebruik het email address T-Mobile@chubbverzekering.nl maar ik krijg alleen maar fout meldingen dat het mail address niet klopt...
Ook een goedemiddag,

Het adres is:

vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl

Er zit nog een stukje vóór dus....
Al heb je een mail gehad wanneer je verzekering is afgelopen dan nog blijven ze geld afschrijven. En dan nog het dubbele ook! Bellen naar dit bedrijf heeft geen zin. Kort om slechte service!
Ik ben al meer dan een week bezig om mijn verzekering op te zeggen Via de website: kennen ze mijn polisnummer niet, terwijl ik nb het polisblad voor me heb liggen . Ik heb één keer antwoord op mijn e-mail gekregen: "stuurt u mij uw adresgegegevens, dan probeer ik uw polis te zoeken"...ik meteen mijn gegevens gestuurd aan het bekende e-mailadres, daarna NIKS meer gehoord! Ik heb een T-mobile winkel (zij kennen mijn gegevens) ingeschakeld, die hebben ook voor mij een mail naar Chubb gestuurd.. NIKS hoor je meer. Ik betaal wel elke maand 2x €13,95 onder het polisnummer dat ze niet kennen.. Ik heb de incasso stopgezet. Geen idee wat dat teweeg brengt..
Reputatie 4
Badge +3
@degruns,

Dat oogt apart inderdaad. Heb je al eens getracht om telefonisch contact op te nemen? Chubb is telefonisch bereikbaar via 0348-462845. Ik weet niet in hoeverre ze telefonisch een opzegging verwerken, maar wellicht kunnen zij in ieder geval uitzoeken waarom jouw polisnummer vooralsnog niet herkend wordt. Succes in ieder geval!
Dank voor je reactie.
Ik heb gisteren eindelijk iemand aan de telefoon gehad. Hij bevestigde dat het betreffende polisnummer niet bij hen bekend is, wel een ander nummer behorend bij mijn vorige telefoon, maar die verzekering is geannuleerd, zoals hij mij vertelde. (ja dat weet ik wel) Het polisnummer waar ik al geruime tijd automatisch onder betaal... is hen niet bekend. Hij zou het uitzoeken en mij terugbellen.

Daarna op één van mijn vele e-mails een antwoord gekregen " dit polisnummer is ons niet bekend, of ik op mijn bankafschrift wil kijken wat het polisnummer is" was het antwoord. Om gek van te worden: ik had hen allang laten weten wat er op mijn bankafschrift staat als polisnummer, nl het nummer wat hen niet bekend is. Heb deze e-mail beantwoord met weer hetzelfde verhaal: dit polisnummer.. staat op mijn bankafschrift, waarvan jullie aangeven dat het bij jullie niet bekend is. Daarna niets meer gehoord.

Ik heb een klacht bij het management via klacht.t-mobile@chubbverzekering.nl ingediend. Ook daar hoor ik niks op , niet eens een bevestiging van ontvangst. Balen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @degruns

Dank voor je terugkoppeling. In ieder geval fijn dat er iemand bezig is om het voor je uit te zoeken. Idealiter was het al eerder opgelost natuurlijk.

Reageer