Vraag

Verzekering overzetten na nieuw verkregen toestel van T-mobile

• 16 maart 2016
  • 7 reacties
  • 448 Bekeken

Hallo
Nadat mijn Galaxy S5 na binnen het jaar defect is/was is deze door T-Mobile vervangen door een ander toestel en wel de Galaxy S5 NEO en nu had ik op dat vorige toestel S5 een ACE verzekering en moet dan ook mijn imei nummer aangepast worden op mijn polis voor als het nieuwe vervangende S5 Neo weer op deze polis is verzekerd.
En daar licht dan ook het probleem we krijgen het niet voor elkaar om dat geregeld te krijgen.
ACE zegt dat ik een omruil bon bij ACE moet inleveren, T-Mobile zegt wij doen niet aan omruil bonnen gewoon de papieren die er bij zitten en de vorige aanschaf bon van de S5 want op die bonnen staan de imei nummers maar nee T-Mobile heeft het toestel omgeruild dus moeten zij de nieuwe polis regelen naar winkel geweest die hebben toen een e-mail met de imei nummers verzonden en nee hoor nog niet voor elkaar.
Dus verzoek was van ACE of ik nog eens alle papieren wilde doormailen( omdat ze de vorige niet konden vinden) nu moet ik weer gaan bewijzen dat ik het vorige toestel wel heb ingeleverd, terwijl T-Mobile deze zelf heeft ingenomen en die niet meer retour heb gezien.
Ik weet het niet meer ideeen:?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Wimpie,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. :)

Het is goed dat je hierover contact opneemt met ons, want ik kan me goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Onze excuses dat het zo moeizaam is gelopen. Om dit zo snel mogelijk op te lossen ben ik direct naar de afdeling gelopen die verantwoordelijk is voor het reparatie- en omruil proces. Één van onze vriendelijke collega's heeft de situatie bekeken en aangegeven dat ze hiermee aan de slag gaat. Ze gaat morgen contact opnemen met ACE verzekeringen en ze gelijk voorzien van de benodigde documenten. Zodra ze meer informatie heeft informeert ze mij hierover, als dit is gebeurd dan laat ik hier natuurlijk weer een berichtje achter.

Ik verwacht dat we na het weekend een oplossing hebben. We zullen het dus nog eventjes moeten afwachten. Als je in de tussentijd nog vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Hallo vind het groots wat jullie voor mij doen, dit is pas service van ongekende hoogte vandaag nog even in de shop Beethovenstraat geweest waardeloos maar dan ook echt waardeloos.
Hele verhalen en dat ik bepaalde email zou hebben gehad, hoe ik ook probeerde uit te leggen dat ik die niet had gekregen , hielt ze bij hoog en laag vol dat ik ze wel had gehad want zij kon dat in de computer zien, zeg nog je kan zien dat ze verzonden zijn maar niet dat ze bij mij zijn aangekomen.
we zijn dat ook maar de winkel uitgegaan schoot er niets bij op.
kijk wat jullie doen is pas top dan krijg je weer een stuk vertrouwen terug.
Hoop dat het jullie gaat lukken .

Groe
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wimpie,

Bedankt voor je positieve reactie!

Om eerlijk te zijn is de omruiling niet via de normale procedures gegaan, je hebt namelijk een nieuw toestel gekregen na meer dan een jaar. Dit gebeurt normaal alleen binnen 8 dagen na de aankoop. Hierdoor heb je geen omruilbon gekregen, die eigenlijk wel nodig is. Hierdoor is er denk ik wat verwarring ontstaan bij onze collega's.

Onze vriendelijke collega waarmee ik gisteren heb gezeten om de situatie te bekijken heeft inmiddels contact opgenomen met ACE verzekeringen. Het is nu dus wachten op een reactie van ACE.

Zodra ik meer informatie heb laat ik het je direct weten!
Hallo
Nog even een reactie op het laatste bericht,

Het toestel was nog geen jaar oud koopdatum en tijd:31-01-2015 om14:33
inlevering 3 rep:31-01-2016 om 13:32:58.
En verder heb ik het idee dat als het zelfde toestel er nog geweest was er gewoon een ruiling was geweest, maar omdat het toestel dat ik had niet meer leverbaar was moesten ze mij een nieuw toestel aanbieden.
En hoe zit het dan in de het stukje ik citeer (omdat T-Mobile zelf het toestel heeft geleverd moeten zij ook de polis leveren) Als T-Mobile zelf het toestel heeft geleverd waarom wordt er dan ten mij gezegd dat het toestel door dynasure is geleverd ????.

Groet Wimpie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wimpie,

Mijn excuses dat ik je niet eerder van een update heb voorzien. Ik ben zojuist weer naar de afdeling gelopen die hiermee bezig is. Ik heb ze gevraagd om een update, zodra ik een reactie van ze krijg plaats ik hier weer een berichtje.
Hallo Moderator,
Net contact gehad met ACE verzekeringen, maar helaas is de verzekering nog steeds niet omgezet naar het nieuwe toestel, ze hebben de vraag weer doorgezet naar de klachten afdeling of ze antwoord willen / kunnen geven.
Momenteel is het nu zo dat als mijn nieuwe toestel nu zou stuk gaan dan is het jammer dan kan deze niet op basis van garantie/verzekering gerepareerd worden en ben ik dus al maanden aan het betalen voor een toestel dat niet meer bestaat.

Groet Wimpie
Reputatie 6
Badge +17
Hi Wimpie,

Het is begrijpelijk dat je dit snel opgelost wilt hebben. Zoals we vanochtend hadden besproken is je IMEI nummer inmiddels gelukkig gewijzigd.

Ik ben blij dat we het samen alsnog konden oplossen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het van je. 😉

Reageer