Beantwoord

Verzekering Samsung Galaxy S7 Edge

• 12 november 2016
  • 9 reacties
  • 496 Bekeken

Volgens de medewerker bij de t-mobile winkel waar ik mijn s7 edge heb opgehaald kreeg ik de eerste maand er een verzekering bij en zal na een maand een email krijgen om het wel of niet op te zeggen. Er is nu inmiddels wel een maand om en heb ook geen bericht gehad. Ook kan ik de verzekering niet vinden in mij n t-mobile hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door MichelD4 13 november 2016, 22:05

Beste t-keno,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Ik ben bang dat de medewerker in de T-Mobile Shop, niet helemaal duidelijk tegenover je is geweest omtrent een toestelverzekering voor je nieuwe Samsung S7.
Want zover ik weet, is er geen actie geweest omtrent een maand gratis toestelverzekering voor de Samsung S7 (Edge), waarschijnlijk bedoelde de medewerker van de T-Mobile Shop, dat je maandelijks je toestelverzekering kunt opzeggen.

Daarnaast staat de toestelverzekering helemaal los van T-Mobile, aangezien deze volledig wordt verzorgd door ACE Verzekeringen.
Je krijgt dus een aparte overeenkomst van ACE, als je jouw toestel wilt laten verzekeren.
Ook de maandelijkse kosten van deze toestelverzekering, worden apart van je bankrekening afgeschreven en dus niet vermeld op je T-Mobile factuur.
Voor de rest ontvang je de verzekeringspolis van ACE, apart via de email en/of de gewone post, en zul je dus niet kunnen vinden binnen jouw My T-Mobile account.

Mocht je nooit een polis voor ACE toestelverzekering hebben ontvangen, via een email en/of via de gewone post, dan ben je dus tot de dag van vandaag niet verzekerd geweest voor je S7.
Want ook bij een eventuele actie, waarbij je de eerste maand gratis zou krijgen, zul je altijd een polis toegestuurd krijgen, waarop vermeld staat waarvoor je verzekerd bent (inclusief je toestel gegevens en bovenstaande actie).

Dus mijn vraag is daarom ook, heb je een polis van ACE verzekeringen gekregen?
Zoek dat even na in je mailbox of bij de brieven die je hebt ontvangen via de post.

Is dat niet het geval, dan is de kans groot dat bovenstaande voor jouw geldt.
Je zou de de klantenservice van ACE kunnen bellen, om na te gaan of er wel een toestelverzekering op jouw naam bekend is, zodat je daar in elk geval zekerheid over krijgt.
Het telefoonnummer is: 0348 - 462813 (ma t/m zat. tussen 09:00 en 20:00 uur)

Een moderator zal ook nog even in je gegevens nagaan, of er iets bekend staat van een (mogelijke) toestelverzekering van jouw Samsung S7.
Hou er rekening mee, dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat je antwoord krijgt van een moderator.

Hoop dat ik je alvast de nodige informatie heb gegeven.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Beste t-keno,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Ik ben bang dat de medewerker in de T-Mobile Shop, niet helemaal duidelijk tegenover je is geweest omtrent een toestelverzekering voor je nieuwe Samsung S7.
Want zover ik weet, is er geen actie geweest omtrent een maand gratis toestelverzekering voor de Samsung S7 (Edge), waarschijnlijk bedoelde de medewerker van de T-Mobile Shop, dat je maandelijks je toestelverzekering kunt opzeggen.

Daarnaast staat de toestelverzekering helemaal los van T-Mobile, aangezien deze volledig wordt verzorgd door ACE Verzekeringen.
Je krijgt dus een aparte overeenkomst van ACE, als je jouw toestel wilt laten verzekeren.
Ook de maandelijkse kosten van deze toestelverzekering, worden apart van je bankrekening afgeschreven en dus niet vermeld op je T-Mobile factuur.
Voor de rest ontvang je de verzekeringspolis van ACE, apart via de email en/of de gewone post, en zul je dus niet kunnen vinden binnen jouw My T-Mobile account.

Mocht je nooit een polis voor ACE toestelverzekering hebben ontvangen, via een email en/of via de gewone post, dan ben je dus tot de dag van vandaag niet verzekerd geweest voor je S7.
Want ook bij een eventuele actie, waarbij je de eerste maand gratis zou krijgen, zul je altijd een polis toegestuurd krijgen, waarop vermeld staat waarvoor je verzekerd bent (inclusief je toestel gegevens en bovenstaande actie).

Dus mijn vraag is daarom ook, heb je een polis van ACE verzekeringen gekregen?
Zoek dat even na in je mailbox of bij de brieven die je hebt ontvangen via de post.

Is dat niet het geval, dan is de kans groot dat bovenstaande voor jouw geldt.
Je zou de de klantenservice van ACE kunnen bellen, om na te gaan of er wel een toestelverzekering op jouw naam bekend is, zodat je daar in elk geval zekerheid over krijgt.
Het telefoonnummer is: 0348 - 462813 (ma t/m zat. tussen 09:00 en 20:00 uur)

Een moderator zal ook nog even in je gegevens nagaan, of er iets bekend staat van een (mogelijke) toestelverzekering van jouw Samsung S7.
Hou er rekening mee, dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat je antwoord krijgt van een moderator.

Hoop dat ik je alvast de nodige informatie heb gegeven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi t-keno,

Wat super dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons! Je bent ook voor een heel mooi toestel gegaan zie ik. Ik zie ook dat Michel jou van het juiste antwoord heeft voorzien. Ik heb je contract erbij gepakt en zie dat je wel een verzekering hebt afgesloten. Heb je de polis al ontvangen? Als je jouw verzekering wilt opzeggen dan kun je het beste contact opnemen met Ace. Zij kunnen je verzekering stopzetten.

Kom je hiermee verder? Als ik verder nog iets kan doen dan hoor ik het graag. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel! 🙂
Bedankt voor de antwoorden,
Heb naar mijn weten nog geen polis ontvangen maar dan zal ik contact opnemen met Ace.
nogmaals bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan t-keno! Als je in de toekomst vragen hebt, hoor ik het graag! 🙂
Ben blij dat ik deze post tegenkom, ik zit namelijk met het zelfde probleem.

Een maand geleden (28 nov) heb ik een abbo afgesloten met een samsung s7 edge, voor ik het wist had de medewerker al de verzekering ingesteld bij de abbo met het verhaal dat ik 1 maand gratis kreeg vanuit samsung en dat ik daarna een mail zou krijgen waarin ik kon aangeven of ik door wilde met de verzekering of het wilde stop zetten.

Vandaag de dag (31 dec) kom ik er achter dat de verzekering 2x premie heeft afgeschreven van mijn rekening en dat er dus na langs gaan in de winkel er helemaal geen actie bestaat laat staan dat het op die manier gaat.

Zijn de medewerkers van T-mobile wel goed op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klaasnicolaas,

Gefeliciteerd met je verlenging. Ik zie dat je hebt verlengd in een T-Mobile Shop. Je bent ook voor een mooi toestel gegaan. Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen lijkt het op een misverstand er is namelijk geen gratis toestelverzekering voor Samsung. Als je jouw verzekering wilt stopzetten dan kun je het beste contact opnemen met Ace. Zij kunnen je verzekering stopzetten en jou van meer informatie voorzien.

Excuses voor het misverstand en het ongemak! Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.
Van een verlenging is geen sprake, ik ben overgestapt van prepaid naar abbo.

Helaas lach ik dit probleem niet weg als een misverstand, jullie hebben mij deze verzekering aangesmeerd hetzijnde de eerste maand is gratis en daarna kan je aangeven of je wil stoppen of door gaan. Ik heb ingestemt met de verzekering vooraf wetende dat ik na een gratis maand het zou stop zetten, na een maand geen mail gezien....Aangezien ik niet de enigste ben die met dit verhaal komt, lijkt er van een misverstand ook geen sprake meer. Het lijkt me niet meer dan redelijk als t-mobile dan ook de kosten vergoed, het zij enkel de eerste maand.

Inmiddels is per direct de verzekering opgezegd.

Wordt vervolgt...
Het vervolg...

Na een bezoek in de shop in Alkmaar is mij veel duidelijk geworden.
De verzekering wordt verkocht met het verhaal dat de eerste 2 weken gratis is, wat neerkomt op de 14 dagen opzegtermijn waarbij je je premies nog kosteloos kan terugkrijgen. Van een mail met opzeggen of doorgaan is ook geen sprake na de 2 weken.

De communicatie betreft verzekeringen naar klanten mag dan ook wel duidelijker worden vind ik.
Voor mij is het 2x premie te leer, dat dit nooit meer gebeurd de volgende keer....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klaasnicolaas,

Goed dat je dit aangeeft. Ik zal je feedback ook zeker doorzetten. Ik heb je ook een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

Reageer