Beantwoord

Verzekering stopzetten oud toestel

  • 30 januari 2017
  • 2 reacties
  • 350 Bekeken

Voor mijn oude toestel word nog steeds geld afgeschreven voor de verzekering. Hoe zet ik dit stop ?
icon

Beste antwoord door Skyrider 30 januari 2017, 21:03

Hey alice0801.

Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile zelf bent aangegaan, is je toestel verzekerd bij ACE Insurance of bij ProAssist.

Startdatum abonnement vanaf 14 januari 2013?
Dan ben je verzekerd bij ACE Incurance. Opzeggen kan zowel per e-mail als per post met een opzegtermijn van 30 dagen.

Lees hoe je kunt opzeggen op de website van Dynasure

Startdatum abonnement vóór 14 januari 2013?
Dan ben je verzekerd bij ProAssist. Als je jouw T-Mobile abonnement verlengt, wordt jouw verzekering bij ProAssist automatisch stopgezet. Uiteraard ontvang je daar dan bericht over. Ga naar mijnproassist.nl voor meer informatie over het opzeggen van de verzekering.

Als je jouw contract niet rechtstreeks bij T-Mobile bent aangegaan, maar via een andere dealer: raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.

Voor meer informatie / bron: Opzeggen toestelverzekering

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey alice0801.

Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile zelf bent aangegaan, is je toestel verzekerd bij ACE Insurance of bij ProAssist.

Startdatum abonnement vanaf 14 januari 2013?
Dan ben je verzekerd bij ACE Incurance. Opzeggen kan zowel per e-mail als per post met een opzegtermijn van 30 dagen.

Lees hoe je kunt opzeggen op de website van Dynasure

Startdatum abonnement vóór 14 januari 2013?
Dan ben je verzekerd bij ProAssist. Als je jouw T-Mobile abonnement verlengt, wordt jouw verzekering bij ProAssist automatisch stopgezet. Uiteraard ontvang je daar dan bericht over. Ga naar mijnproassist.nl voor meer informatie over het opzeggen van de verzekering.

Als je jouw contract niet rechtstreeks bij T-Mobile bent aangegaan, maar via een andere dealer: raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.

Voor meer informatie / bron: Opzeggen toestelverzekering

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Voor meer informatie over het stopzetten van je toestelverzekering kan je vinden op deze website: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3283

Deze info staat er beschreven:
Voor het opzeggen van je verzekering kun je rechtstreeks contact opnemen met de verzekeraar. Als je jouw verzekering via T-Mobile zelf bent aangegaan, is je toestel verzekerd bij ACE Insurance of bij ProAssist.

Startdatum abonnement vanaf 14 januari 2013?
Dan ben je verzekerd bij ACE Incurance. Opzeggen kan zowel per e-mail als per post met een opzegtermijn van 30 dagen.
Lees hoe je kunt opzeggen op de website van Dynasure, http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=artikel&cat=14&id=59&artlang=nl

Startdatum abonnement vóór 14 januari 2013?
Dan ben je verzekerd bij ProAssist. Als je jouw T-Mobile abonnement verlengt, wordt jouw verzekering bij ProAssist automatisch stopgezet. Uiteraard ontvang je daar dan bericht over. Ga naar mijnproassist.nl voor meer informatie over het opzeggen van de verzekering.

Als je jouw contract niet rechtstreeks bij T-Mobile bent aangegaan, maar via een andere dealer: raadpleeg de verzekeringsvoorwaarden voor de juiste verzekeraar en contactpersoon.

Je leest op de site meer.. Fijne avond!

Reageer