Beantwoord

Verzekering toegevoegd aan verlenging

• 11 november 2016
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

helaas zo stom geweest om mijn abonnement te verlengen. 1e rekoning is 35 % duurder dan voorheen. Onbeperkt bellen maar wel voor 1 belletje 6,33 in rekening brengen. Ook staat erin vermeld dat ik ben verzekerd????? WTF.... dit wil ik helemaal niet en heb er niets over gehoord. Staat er in mijn pdf contract 6,55 wordt er effe door Ace 10,55 van de rekening afgehaald. Gelukkig niet via de tmobile lijn iemand te bereiken zodat je het kan oplossen. Jen loopt vast in het menu en met * , kan je altijd terug in het menu, krijg je te horen ongeldige optie, de verbinding wordt verbroken.
icon

Beste antwoord door David 12 november 2016, 15:30

Hoi Juudje52,

Erg jammer om te lezen dat je op het moment spijt hebt van jouw verlenging. Hopelijk kunnen we daar nog wat aan doen!

Ik heb jouw contract er even bij gepakt en zie er wel duidelijk op staan dat er een verzekering is afgesloten. Staat er op jouw contract geen regel van toestelverzekering? Als er op jouw contract iets anders aangegeven staat, zou je dan een screenshot mee kunnen sturen in je reactie?

Voor vragen over jouw toestelverzekering kun je direct met ACE contact opnemen, zij kunnen je dan verder helpen met je vragen. Hiervoor kun je bellen naar 0348-46 28 13.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag. Senna1994 dat geldt natuurlijk ook voor jou!
Bekijk origineel

4 reacties

Beste,

Dit voorval heeft mijn moeder ook gehad, abonnement + nieuw mobieltje + OPEENS een verzekering van ACEgroup.
Ikzelf ben een paar keer naar de t-mobile shop gegaan waar ze het abonnement had afgesloten om te vragen of ze de verzekering zouden willen opzeggen van mijn moeder. Was ergens eind mei. Herhaaldelijk hebben ze een email gestuurd naar ACEgroup, maar keer op keer geen antwoord. Maar elke maand wel de premie er van af halen.
Tot een mederwerker van t-mobile zei dat als je 2 maanden lang het geld terugboekt naar je rekening wat ze eraf schrijven, en ACEgroup blokkeren in de automatische incasso's. Pas dan gaan ze de verzekering verbreken.
Idd bellen lukt niet ook al geprobeerd.

Wil je van die ACEgroup verzekering af dat zit er niks anders op dat wat hierboven geschreven staat te doen.

Tot op heden niks meer gehoord! Prima zo..

PS doe geen zaken met ACEgroup!!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Juudje52,

Erg jammer om te lezen dat je op het moment spijt hebt van jouw verlenging. Hopelijk kunnen we daar nog wat aan doen!

Ik heb jouw contract er even bij gepakt en zie er wel duidelijk op staan dat er een verzekering is afgesloten. Staat er op jouw contract geen regel van toestelverzekering? Als er op jouw contract iets anders aangegeven staat, zou je dan een screenshot mee kunnen sturen in je reactie?

Voor vragen over jouw toestelverzekering kun je direct met ACE contact opnemen, zij kunnen je dan verder helpen met je vragen. Hiervoor kun je bellen naar 0348-46 28 13.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag. Senna1994 dat geldt natuurlijk ook voor jou!
David, jij schaart je dus bij de tmobile clan? Ja er staat op het on tractor,maar er is mij helemaal niet's gevraagd in de winkel. Het word zo maar aangesmeerd. De bank gesommeerd het terug te vorderen en in de shop zeggen ze dat dit automatisch wordt gelinkt en de verkoper er om moet vragen of men de verzekering wil afsluiten. Lekker bedrijf. Maar goed, de sjaal edge valt nog steeds uit, freezt zichzelf . Display klok blijft op tijd x stil staan. Telefoon reageert nergens op en de batt wordt loei heet. Ja, kan gebeuren en moet u hem effe resetten....? 2 knoppen inhouden, blijft gemiddeld 4 maal per week gebeuren en ook fabrieksinstellingen is geen oplossing. Moet hem opsturen... kan je weer een oude telefoon gaan bietsen.. alles overzetten.. maar gelukkig steekt men in de winkel geen vinger uit. lekkr zelf thuis doen.. wat een service bij T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Juudje52,

Vrevelend dat hier miscommunicatie over is ontstaan in de T-Shop. Is het al gelukt om de verzekering op te zeggen via ACE? Voor in de toekomst wil ik je verder adviseren om dit soort contracten goed door te nemen (samen met iemand van de T-Shop) om dit soort dingen te voorkomen.

Jammer om te zien dat het helaas ook niet helemaal goed gaat met je toestel 😞. Heb je hem ondertussen al ter reparatie aangeboden? Mocht dat niet het geval zijn dan vind je in dit forumtopic nog een aantal tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Ik ben benieuwd of je daar wellicht verder mee komt! Als ik je er mee kon helpen had ik da uiteraard gedaan maar dit soort dingen kun je het beste zelf in alle rust even uitvoeren.

Verder is het volgens de huisregels van het forum niet toegestaan om in hoofdletters te typen. Ik heb jouw bericht dan ook deels aangepast. Zou je hier in het vervolg rekening mee willen houden? Alvast bedankt!

Mocht je verder nog vragen hebben dan helpen we je hier graag verder! 🙂

Reageer