Beantwoord

Verzekering toestel en nieuw contract

• 7 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
ik heb 9 dagen geleden me contract verlengt en daarbij een nieuwe i phone 6s genomen
Nou is ie afgelopen zaterdag uit me handen gegleden en in de gracht gevallen
Heb hem niet uit t water kunnen halen dus ligt nu op de bodem van de gracht.
ben ik hier voor verzekerd en waar valt dat dan onder
vrg
icon

Beste antwoord door Rreb 7 augustus 2016, 20:29

heb pas me contract verlengt en aangepast kan dat nergens terug vinden bij my T-Mobile heb nu alleen de kassabon en is onduidelijk wat het is en kost
ik heb pakket uitbreiding samen met n verkoper gedaan en die heeft t ingevuld weet niet precies wat ik heb genomen bij me abonnement zie dat nergens staan
maar wil dat graag weten ivm als ik dingen wil aanpassen die ik bv niet gebruik
vrg Arno
Bekijk origineel

2 reacties

heb pas me contract verlengt en aangepast kan dat nergens terug vinden bij my T-Mobile heb nu alleen de kassabon en is onduidelijk wat het is en kost
ik heb pakket uitbreiding samen met n verkoper gedaan en die heeft t ingevuld weet niet precies wat ik heb genomen bij me abonnement zie dat nergens staan
maar wil dat graag weten ivm als ik dingen wil aanpassen die ik bv niet gebruik
vrg Arno
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rreb,

Welkom op ons forum! Dat is me een partij zonde zeg, gelijk je toestel te water! :S

Ik heb jouw 2 vragen even samengevoegd, omdat ze ergens wel met elkaar te maken hebben. In ons systeem zie ik namelijk alleen een nieuw zakelijk contract terug, geen verlenging. Heb je dit contract direct bij ons afgesloten of via een andere partij? Zou je anders een kopie van de kassabon kunnen sturen als screenshot? Zorg er dan wel voor dat er geen privacygevoelige informatie op de bon zichtbaar is.

Om je claim in te dienen voor de verdronken telefoon kun je contact opnemen met ACE zelf. Je kunt dan bellen naar 0348 - 462813 (ma t/m za 09:00-20:00 uur) of het online regelen. Zij kunnen dan aangeven of het onder jouw verzekering valt.

Hopelijk kunnen zij je verder helpen met je claim en wij zien graag je reactie tegemoet over je contract.

Reageer