Beantwoord

verzekering van proassist

Hallo . Ik heb in januari 2013 via emails , schriftelijk en via te bellen met proassist geprobeerd een toestel verzekering te beeindigen wat tot maart 2013 liep . Proassist had in januari dat jaar alvast het bedrag van maart tot juni via een automatische incasso van mijn rekening af geschreven . Het lijkt mij als ik in januari aangeeft dat ik iets in maart wil beeindigen dat ik daar mee op tijd ben . Nu zijn we bijna 2 jaar verder en heb ik al die tijd niets gehoord van proassist en kreeg ik vandaag eenbrief van een incassobedrijf of ik 27.71 binnen 14 dagen wou betalen . Heel fout dit . Ik heb wel zo'n nare smaak van proassist . Schandalig en niet te begrijpen dat t-mobile toen de service van dit bedrijf aanbood aan haar klanten .

Mvg

koos huis
icon

Beste antwoord door Roan 6 november 2014, 17:34

Hey Koos,

Ik begrijp dat je een nare bijsmaak aan de situatie hebt overgehouden. Omdat dit om een reeds opgezegd contract gaat en een bedrag dat is doorgestuurd naar een incassobureau kan ik helaas weinig voor je betekenen in deze situatie. Ik heb daarom het bedrag van €27.71 gecrediteerd onder de noemer 'correctie diensten 3de partij'. Deze creditnota is binnen enkele dagen zichtbaar via My T-Mobile en zal worden verwerkt met de eerstvolgende factuur.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hey Koos,

Ik begrijp dat je een nare bijsmaak aan de situatie hebt overgehouden. Omdat dit om een reeds opgezegd contract gaat en een bedrag dat is doorgestuurd naar een incassobureau kan ik helaas weinig voor je betekenen in deze situatie. Ik heb daarom het bedrag van €27.71 gecrediteerd onder de noemer 'correctie diensten 3de partij'. Deze creditnota is binnen enkele dagen zichtbaar via My T-Mobile en zal worden verwerkt met de eerstvolgende factuur.
Hallo roan . Dat zou ik netjes vinden van t-mobile . Al blijf wel het feit dat proassist een erg rare manier heb om met consumenten om te gaan . Bedankt voor de passende oplossing .

Mvg

koos huis .

Reageer