Beantwoord

verzekering wijzigen

ik heb nieuwe telefoon , daarom verzekering wijzigen
icon

Beste antwoord door Rosan1 15 november 2014, 20:11

Je moet zelf de bestaande opzeggen en een nieuwe verzekering aangaan.
Want volgens mij kan je in een bestaande verzekering geen toestel wijzigen maar dat zal je zelf moeten nagaan bij jouw verzekering die hebben lopen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Je moet zelf de bestaande opzeggen en een nieuwe verzekering aangaan.
Want volgens mij kan je in een bestaande verzekering geen toestel wijzigen maar dat zal je zelf moeten nagaan bij jouw verzekering die hebben lopen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Osman,

Welkom op het forum. ;)

Een korte aanvulling op het bericht van Rosan1:

Op deze pagina vind je meer informatie en het contactnummer van de verzekeraar.

Heb je nog andere vragen of verzoeken? Laat het ons weten, we staan je graag te woord!
Reputatie 2
Dit is een beetje vaag. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat dit alleen schriftelijk kan. Daarna een email gestuurd met mijn nieuwe gegevens (IMEI), kreeg een antwoord;

"Wij adviseren u om door T-Mobile een nieuwe verzekering aan te laten vragen voor uw Samsung Galaxy S7 Edge. U ontvangt van ons een nieuw polisblad met daarop een nieuw polisnummer.

Graag ontvangen wij van u het nieuwe polisnummer, zodat wij de bestaande verzekering SPLNE0001201344 per ingangsdatum van de nieuwe verzekering kunnen beëindigen"

Kan aan mij liggen, maar dit is allemaal zeer omslachtig, te meer omdat Tmobile ons naar Dynasure verwijst en andersom. Ik kan nergens makkelijk een link vinden om mijn nieuwe toestel te verzekeren, die ik inmiddels al een paar dagen in huis heb. Hopen maar dat er niets gebeurd?

Graag verneem ik spoedig hoe ik nu een verzekering kan afsluiten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Auguste,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7. Hoe bevalt die tot nu toe?

Ik begrijp heel goed dat je jouw splinter nieuwe telefoon wilt verzekeren. Je kan bij een T-Mobile Shop een toestelverzekering afsluiten zoals dat op deze pagina staat aangegeven. Ik wil je adviseren om dat zo snel mogelijk te doen, omdat deze optie 14 dagen na ontvangst van toestel vervalt. Ik zie dat de T-Mobile Shop bij Rotterdam Alexandrium bij jou in de buurt is.

Laat je mij weten of het is gelukt? 🙂

Reageer