Vraag

Vochtschade...again...

Nadat mijn iPhone 6s rare kuren begon te vertonen mbt de batterij heb ik hem via tmobile op laten sturen naar Dynafix. Uiteraard binnen de garantie. Conclusie van dynafix; onherstelbare schade veroorzaakt door vocht. Onzin, ben altijd erg zuinig geweest op mijn telefoon. Heb alle verhalen hier gelezen en zie dat tmobile nog steeds dit trucje toepast om onder de garantie uit te komen.
Wie heeft dit recentelijk ook meegemaakt en kan mij tips geven welke weg het best te bewandelen? Want ik laat het hier niet bij zitten!!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Esther-1978,

Wat jammer dat je dit zo ervaart! Wij zouden natuurlijk nooit trucjes toepassen om onder reparaties uit te komen, dus daar hoef je sowieso niet bang voor te zijn.

Wanneer je toch twijfelt over de beoordeling door Dynafix, kun je alleereerst zelf alles inkijken via de website van Dynafix. Je kunt het IMEI-nummer en je postcode (met spatie) invullen en dan alle bevindingen inzien. Onderaan de pagina vind je vaak ook de foto's van de schade.

Mocht je daar vragen over hebben, dan kun je altijd even contact opnemen met Dynafix. Zie hier de contactgegevens.

Daarnaast heb je het recht om jouw toestel ter second opinion aan te bieden. Als dan blijkt dat jij in je gelijk staat, wordt de reparatie alsnog onder garantie uitgevoerd. Als uit de second opinion dezelfde uitkomst komt, dan zijn de kosten alsnog voor eigen rekening.

Hopelijk heb ik je zo een aantal opties gegeven waarmee je verder kan! Laat het ons ook gerust even weten als je nog meer vragen hebt.

Reageer