Beantwoord

Voor microfoon Iphone 6 doet het niet

• Doet lekker mee
  • 35 reacties
Ik ben pas 7/8 maanden in bezit van mijn Iphone 6 en de microfoon/ontvanger aan de voorkant doet het nu al niet meer. Nee, ik ben niet verzekerd. Ik heb hier voor 2 jaar lang een verzekering gehad bij Pro-assist en ACE, maar die heb ik beiden opgezegt omdat het nutteloos was voor die 2 jaar. Maar nu zit ik vast aan een 2jarige abbo met deze kapotte Iphone 6... Ik vind dit niet kunnen eerlijk gezegt. Er zit geen schade op maar toch is de microfoon/ontvanger kapot gegaan... Uit het niets. Wat kan ik nu het beste doen? Opsturen naar Apple of Tmobile voor reperatie? Of opsturen zodat ik een nieuwe Iphone krijg? Want het is totaal niet mijn schuld, en ik wil ook niet geld kwijt aan een reperatie. Een Iphone hoort niet zo snel kapot tegaan.
icon

Beste antwoord door Minty 3 augustus 2015, 20:25

Balen dat je iPhone 6 niet meer goed functioneert. 😞 Je hebt niet voor niks standaard twee jaar garantie dus ik raad je aan om je iPhone ter reparatie aan te bieden. Op de pagina Telefoonreparatie, garantie en verzekeringen vind je de info die je nodig hebt.

Zorg er uiteraard wel voor dat je een goede backup hebt en dat je de telefoon helemaal wist voordat je deze opstuurt of afgeeft.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Balen dat je iPhone 6 niet meer goed functioneert. 😞 Je hebt niet voor niks standaard twee jaar garantie dus ik raad je aan om je iPhone ter reparatie aan te bieden. Op de pagina Telefoonreparatie, garantie en verzekeringen vind je de info die je nodig hebt.

Zorg er uiteraard wel voor dat je een goede backup hebt en dat je de telefoon helemaal wist voordat je deze opstuurt of afgeeft.
Hey Minty, bedankt voor je snelle reactie!

Heb even nog een vraagje. Als ik mijn Iphone opstuur krijg ik dan een leen toestel tot dat ik mijn Iphone terug krijg? Want ik zou niet willen dat ik een week of twee zonder telefoon zit.
Reputatie 5
Een leentoestel krijg je alleen als je een verzekering hebt met deze service erbij. Helaas!

Kun je niet van iemand anders een telefoon lenen in de tussentijd? Een boel mensen hebben nog hun vorige telefoon in de la liggen als reserve.

Mocht je nanosim te klein zijn voor het toestel dat je tijdelijk gaat gebruiken, dan kun je voor €4,95 een simkaartadapter aanvragen in dit topic. Altijd handig om te hebben!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jal,

Heel erg zonde dat je iPhone deze kuren vertoont! :S

Zo te zien heeft onze Klantexpert Minty je al van informatie over garanties, reparaties en leentoestellen voorzien. In principe wordt er altijd een reparatieduur gehanteerd van maximaal 2 weken, afhankelijk van de drukte natuurlijk. Verder heb ik eigenlijk niets meer toe te voegen aan de berichten van Minty, tenzij jij nog vragen hebt over het een of ander?

Hopelijk is je iPhone snel weer opgelapt! 🙂

Reageer