Vraag

Voorwaarden duidelijk op papier i.p.v. vaag online

• 4 mei 2017
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Wilde graag de voorwaarden op papier omdat ik vind dat ik het niet goed terug ka vinden en ik telefonisch aders benaderd ben dan wat er u geboden word / is.
helaas wil T-MOBILE dat ik bijna 300 euro betaal voor een ondeugdelijke installatie zonder ook maar ergens gebruik van gemaakt te hebben.
Dit zou allemaal in de voorwaarden staan en zo horen dus dat wil ik graag op schrift want ik vind het erg hoge kosten die niet geheel duidelijk onderbouwt worden.
een regeling word niet voor gesteld , uitleg niet gegeven , alleen maar incasso en dergelijke maar geen coulance of medewerking anno 2017 . dit zijn praktijken uit het verleden en passe niet in de huidige tijd want opzegtermijnen en afkoopsommen zijn niet klantvriendelijk als een product niet naar tevredenheid werkt of aangesloten is. 😞

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi hompty4,

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt over hetzelfde onderwerp. Dat gaat tegen de huisregels in van ons forum. Ik heb in dit topic al aangegeven dat ik op dit moment niet bij je gegevens kan omdat je niet bent ingelogd met My T-Mobile. Zou je kunnen inloggen met My T-Mobile? Mocht dat niet lukken dan kun je mij ook een privébericht sturen met je 06nummer, naam, geboortedatum en adres. Dan kan ik je gegevens erbij pakken.
ik ben ingelogd nu. Dank je
Misschien hoeft niet alles dubbel en kan ik goede zaken doen. Ben op mail/Phone/forum/FB bezig maar kom niet tot een duidend antwoord of tot een oplossing die bepalend en afrondend is.
Reputatie 4
Hoi Hompty4,

Dit topic gaan wij sluiten, omdat je al in een ander topic dezelfde vraag hebt gesteld. Dus je kan een antwoord verwachten op jouw vraag in dit topic. Daar helpen wij jou graag verder. 🙂