Beantwoord

Vraag over polisnummer

Ik heb Polisnummer nodig voor verzerkering maar ik weet helaas niet waar kan ik het vinden?
icon

Beste antwoord door Tom 17 juli 2014, 15:49

@PatrykCiuba1 ik stuur je even een privébericht met je polisnummer. Check dus even je inbox. 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Hoi PatrykCiuba1, gaat het om het klantnummer van T-Mobile? Je kunt deze vinden rechtsboven op je factuur en het staat ook op My T-Mobile. Als je inlogt klik je in het linkermenu op 'Instellingen'. Bij de contractgegevens staat je klantnummer dat begint met 1.1.

Als het gaat om het polisnummer van jouw verzekering dan kun je hiervoor contact opnemen met de verzekering zelf of het opzoeken in de verzekeringspapieren.
verzekeraar heeft mijn polisnummer niet, het gaat niet om klantnummer maar polisnummer die begint van letters SPLNE
Reputatie 5
Een verzekeraar die jouw polisnummer bij hun niet weet? :?

T-Mobile werkt niet met polisnummers. T-Mobile heeft zelf geen verzekeringen, dus ook geen polissen en dus ook geen polisnummers. Bedoel je misschien toch een ander soort nummer?
verzekeraar (ACE VERZEKERING) wilt polisnummer die heb ik gekregen bij t mobile maar ik heb niks gekregen dus..
Reputatie 5
Dan vraag ik me af of je wel een toestelverzekering hebt...

Heeft ACE al een bedrag van jouw rekening afgeschreven voor de verzekering (volgens mij doen ze dat per kwartaal)? Kijk dat eens na op je bankrekening. Bij de omschrijving van de automatische afschrijving moet vast het polisnummer staan.
Reputatie 5
@PatrykCiuba1 ik stuur je even een privébericht met je polisnummer. Check dus even je inbox. 🙂

Reageer