Vragen over de doorlooptijd van je reparatie

• After Sales / Repair en verzekeringen
  • 89 reacties
In dit topic ontvangen wij graag je vragen over de doorlooptijd van je reparatie.

213 reacties

Reputatie 4
Hoi ryan G, 

Wat leuk dat je ook op het forum aanwezig bent, welkom :D
Is het misschien een idee om dit topic sticky te maken, zodat iedereen altijd dit topic terug kan vinden?
Als er bijvoorbeeld een tijdje geen vragen stelt (wat natuurlijk een goed teken is) ben je misschien moeilijk te vinden voor de klanten?

Het is een suggestie :D
Groetjes Tribaltim
Mijn Xperia Z staat al vanaf 30 augustus op: ontvangen in servicecentrum op de site van Teleplan. Mijn vraag is dan ook wanneer mijn toestel gerepareerd word.
Hoi Michael1985,

Jouw toestel is op 03/09 in behandeling genomen bij Teleplan. Er is nog een vertraging voor Xperia Z toestellen, dus dit kan nog een paar dagen duren. Mocht de reparatietermijn overschreden worden, zal er contact met je opgenomen worden.
Hoi Michael1985,

Jouw toestel is op 03/09 in behandeling genomen bij Teleplan. Er is nog een vertraging voor Xperia Z toestellen, dus dit kan nog een paar dagen duren. Mocht de reparatietermijn overschreden worden, zal er contact met je opgenomen worden.

Ok bedankt voor de info. Mag ik vragen wat de reparatietermijn is?
Hoi Michael1985,

Deze termijn is 14 kalenderdagen vanaf de aanmelding van je reparatie.
Hoi https://"https://forum.t-mobile.nl/members/michael1985-256780/",

Deze termijn is 14 kalenderdagen vanaf de aanmelding van je reparatie.

Dat is vandaag dus. 
Michael1985

Dat is waar, er wordt vandaag contact opgenomen met Teleplan hierover. Zodra er een oplossing is gevonden, wordt er contact met je opgenomen.
Hallo,

Ik heb precies 2 weken geleden mijn Blackberry Bold 9900 voor reparatie opgegeven, ik heb hem opgestuurd en ik heb bevestiging gehad dat hij is ontvangen en ik heb ook bevestiging gehad dat het reparatieproces in werking is. Nu stond er in de bevestigingsmail die ik ontving dat er 2 weken nodig was om mijn telefoon te onderzoeken en eventueel te repareren en als het langer duurde dat ik daar op tijd een melding van zou krijgen. Nu is het precies 14 dagen geleden dat het reparatieproces gestart is maar ik heb nog geen bericht gehad over of mijn telefoon gemaakt zou kunnen worden of niet, of mogelijk iets anders. Hebben jullie enig idee wat ik nu zou kunnen doen? Want ik had toch wel een melding verwacht uiteraard!

Mvg,

Robbert
Hoi,
Ik heb mijn Xperia Z (IMEI 355762050612460) ter reparatie aangeboden op 2 augustus en dat is nu dus bijna 6 weken geleden.
Zou je wellicht voor mij kunnen informeren wat de huidige stand van zaken is?

Groet
Bert
Hoi Robbert5

Erg vreemd dat je nog geen melding hebt mogen ontvangen. Normaal wordt deze automatisch via e-mail verzonden, zoals aangegeven. Is deze mogelijk in je spam folder terecht gekomen?

Je toestel is op 05/09 verzonden naar onze Blackberry reparateur, maar er is geen bevestiging van ontvangst geweest. Ik heb de vraag uitgezet of het toestel is ontvangen en wat de status momenteel is. Ik hoop je snel een terugkoppeling te geven.
Hoi bert19562,

Dat is wel erg lang! Op het moment is je reparatie sinds 23/8 in behandeling, na wat problemen met de eerste aanmelding. Als het goed is heeft mijn collega dit aan je teruggekoppeld, maar zelfs zonder de eerste aanmelding is dit te lang. Ik heb dan ook direct je vraag uitgezet bij Dynafix en dat je toestel met spoed wordt gerepareerd. Zodra ik een antwoord ontvang, zal ik je een update geven.
Reputatie 2
Vraag is er al wat bekend over mijn telefoon hij is al vanaf 15-08-2013 in reparatie
Imei nr 355762050625934 
Hoi goofy72,

Ik kan zien dat je toestel op 21/08 in behandeling is genomen, met hierna geen verdere updates. Ik heb aan Dynafix gevraagd wat de status is momenteel. Wanneer meer bekend is, krijg je bericht van mij.
Hoi,

6 Augustus heb ik mijn Xperia Z ingeleverd voor reperatie, na 9 dagen kreeg ik een mail van T-Mobile dat het nog eens 2 weken extra zou duren en excuses voor het ongemak.
Vorige week ben ik langs T-Mobile gegaan en er is gebeld naar de reperatie centrum waar ik zelf bij stond, ze zeiden dat ze bezig waren met de creditering? Mij is er toen uitgelegd dat ik een nieuw toestel krijg en dat dit een paar dagen zou duren i.v.m. administratie.
Ondanks dit ben ik nog steeds op mijn toestel aan het wachten en vindt ik het veel te lang duren, het is nu al 42 dagen geleden dat ik hem kwijt ben en ik wordt niet op de hoogte gehouden.
Op My T-Mobile staat dat de reperatie nog in proces is, maar in de winkel is er gebeld en gezegt dat het nog een paar dagen zou duren door administratie werk.
Ik vind het persoonlijk een beetje onprofessioneel als ik kijk naar de beloftes van T-Mobile!

IMEI : 355762056484906

Mvg.
Reputatie 5
Badge +11
Mijn toestel heb ik 27 augustus opgestuurd, sinds 2 september zou de reparatie "In Behandeling" zijn maar ik heb verder niets meer gehoord.
Gaat dit goed Ryan?

Alvast bedankt 🙂
Hoi Sertoow,

Ik zie dat er 2 maal een belpoging is gedaan door mijn collega's on je hierover te informeren en een leverdatum vast te zetten. Jammer dat dit niet bij de shop is opgevallen. :(
Zou je mij een PM willen sturen met het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent en wanneer dit het beste voor jou uitkomt?
Hoi Dennis,

Jouw toestel wordt, zoals bij Sartoow, gecrediteerd en zal je een nieuw toestel van ons ontvangen. Het zal wel een paar dagen duren, voordat je wordt gebeld voor een leverafspraak. Het wordt er niet rustiger op met al die Sony's, wat ook evident is in dit topic. :)

Mocht je niet bereikbaar zijn op het telefoonnummer vermeld in je repair, PM mij je nummer en wanneer je bereikbaar bent.
Reputatie 5
Badge +11
Thnx Ryan voor de reactie!
Ik heb je een PM gestuurd. 🙂
Wel jammer dat er zo veel problemen zijn met de Sony's. Hopelijk is het met de nieuwe toestellen die de mensen hier ontvangen opgelost. Ik wacht nog even op jouw PB @RyanG. Maar dat zal ook wel hetzelfde verhaal zijn als Dennis hierboven. De mijne is net zo lang in "reparatie".
Mijn toestel is al 42 dagen weg.. 
kreeg wel een bericht dat mijn toestel echt niet meer te repareren is.. 
Ik heb al 5 keer gebeld, maar ik werd niet echt verder geholpen. Ik heb zojuist ook een bericht via een contactformulier naar t-mobile gestuurd.
42 dagen is wel echt overdreven lang. Zit ondertussen maar met een goedkoop telefoontje.
Ik betaal geen duur abonnement om zonder een goed mobieltje te zitten. 
Daar voel ik me erg vervelend bij.. Het zit me echt dwars. 
Ik hoop dat u me wel verder kan helpen. Of mij in ieder geval meer informatie kan geven. 

IMEI: 012425009483715
Hoi Sanne ,

Dat is inderdaad wel veels te lang. Het klopt inderdaad dat je toestel niet gerepareerd kon worden. De benodigde onderdelen waren niet voorradig. Je toestel is dan ook gecrediteerd en is er op 10/09 nog wel een belpoging gedaan om een ander toestel te bestellen.
Mogelijk dat dit op een verkeerd tijdstip uitkwam voor jou. Zou je mij een PM willen verzenden met wanneer dit uitkomt en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent?
Reputatie 2
Mijn toestel is nu 3 weken weg en bij dynafix fix sta tot 2x toe wacht op onderdelen.
Hoelang zal dit nog gaan duren want begin het nu wel zat te worden zeker omdat er gezegt is 2 weken. en het zal wel een software probleem zijn.
wanneer wordt er besloten om een nieuw toestel te verschaffen?
imei: 356845057826396
Hoi marjo1978 ,

Je klacht met het toestel blijkt nog lastig te repareren zijn.
Momenteel wachten wij op een nieuw mainboard om te plaatsen in je toestel. Aanvankelijk was een kleiner onderdeel vervangen, maar dit bleek niet voldoende te zijn. Hierdoor staat vermeld dat er 2 maal op onderdelen wordt gewacht. Zodra er meer bekend is, ontvang je van mij een update.
@Ryan G. Vandaag mijn nieuwe toestel mogen ontvangen. Ik wil jou bij deze bedanken voor de goede en snelle communicatie! Helemaal top!!
Reputatie 2
Hoi marjo1978 ,

Je klacht met het toestel blijkt nog lastig te repareren zijn.
Momenteel wachten wij op een nieuw mainboard om te plaatsen in je toestel. Aanvankelijk was een kleiner onderdeel vervangen, maar dit bleek niet voldoende te zijn. Hierdoor staat vermeld dat er 2 maal op onderdelen wordt gewacht. Zodra er meer bekend is, ontvang je van mij een update

status staat nu weer op in behandeling, heb ik hem nu snel terug?

Reageer