Vragen over de doorlooptijd van je reparatie

Toon eerste reactie

213 reacties

Ik ga er vanuit dat omruil betekend dat ik een refurbished toestel geretourneerd krijg. Maar op mijn huidige toestel welke nu bij Dynafix ligt zit een screenbeschernfolie en waarschijnlijk zit die niet op het omruiltoestel.

Groeten.
In dit topic ontvangen wij graag je vragen over de doorlooptijd van je reparatie.. if a phone is sent to you to be repaired, how long will take until the client receive it back?
Ik snap niets meer van de status. Kunnen jullie mij vertellen hoe en of wat nu de status is. En wat mij te wachten staat. Ik hoor al niets meer vanaf 24 juli 2014. Dan dat ik gebeld zou worden... maar nog niets gehoord...
Reputatie 3
Badge +1
Ik vind dit allemaal belachelijk lang duren heb de 24 te me htc one me ter reparatie gestuurd omdat hij niet wilde updaten. Is ie pas de 4 de in behandeling genomen echt belachelijk gewoon
Goedenavond,

Ik heb op dit moment twee toestellen ter reparatie liggen via tmobile. In de winkel hebben ze mij ervan verzekerd dat het beslist niet langer dan twee weken zou duren... Dit ivm vakanties... Ik heb beide telefoons ingeleverd op 19-7. Een telefoon is gemaakt, maar ligt nog daar en de ander is nog in het reparatie proces. Wanneer kan ik deze verwachten?! De telefoons worden in de brievenbus gegooid maar als ik op vakantie ben is dit geen goed idee. Ik ben zeer teleurgesteld dat de gemaakte afspraak van Max twee weken niet wordt nagekomen bij beide toestellen!! Slechte service! Graag verneem ik van jullie op welke data mijn telefoons bezorgd worden
Reputatie 6
Hallo Maaike,

Vervelend dat je jouw toestel nog niet terug hebt 😞 Wil je mij een privébericht sturen met daarin het IMEI nummer van jouw toestel? Dan kan ik nakijken voor je wat de status is voor je!
heel leuk dat dit topic er is. Nu zit ik al 4 weken te wachten op de reparatie van mijn HTC one X. Toen ik hem eindelijk ter reparatie heb aangeboden in de winkel te Enschede zou het 2 a 3 weken duren voordat hij weer terug zou komen. Nu is het inmiddels al 4 weken geleden en de status is wachten op een onderdeel. Ik snap dat als er geen onderdelen zijn dat je erop moet wachten. maar sinds 30/7 wacht de status op een onderdeel. mij lijkt de reparatie wel standaard en leek me dan ook wel dat een goed reparatie bedrijf wat onderdelen in huis heeft. om welk onderdeel het gaat kan ik niet zien.Voor hetzelfde geld ligt mijn telefoon ergens stuk in de prullebak. Ik werk zelf ook bij een technisch bureau en soms heb je speciale onderdelen waar de levertijd langer is dan een paar week. dit zou ter allertijden moeten medegedeeld worden aan de klant. ik weet dus niks van mijn toestel wanneer het onderdeel binnen kan komen. het zou wel 1 jaar kunnen duren weet ik veel. de afterservice is dus erg slecht. ook is de status voor het laatst 8/8/2014 voor het laatst aangepast, dat betekend dat er al 2 weken geen omkijken is meer na mijn toestel. een telefoon is erg persoonlijk voor mensen en zouden die dan ook erg snel weer terug willen. helaas ben ik een beetje teleurgesteld dat ik niet verder op de hoogte ben gesteld waarom het zolang duurt.
Reputatie 3
@ BZUIDEMA

Ik kan me goed voorstellen dat je het allemaal erg lang vind duren. Op dit moment is het reparatiecentrum gesloten en kan ik geen navraag voor je doen. Het enige wat ik op dit moment zie ik dat men vanaf 8 augustus wacht op onderdelen. Bij het reparatiecentrum heeft veel onderdelen op voorraad maar helaas is het onmogelijk om alle onderdelen van alle toestellen voorradig te hebben.

Ik ga navraag voor je doen en kom maandag bij je terug met meer informatie.
@ BZUIDEMA

Ik kan me goed voorstellen dat je het allemaal erg lang vind duren. Op dit moment is het reparatiecentrum gesloten en kan ik geen navraag voor je doen. Het enige wat ik op dit moment zie ik dat men vanaf 8 augustus wacht op onderdelen. Bij het reparatiecentrum heeft veel onderdelen op voorraad maar helaas is het onmogelijk om alle onderdelen van alle toestellen voorradig te hebben.

Ik ga navraag voor je doen en kom maandag bij je terug met meer informatie.

Jordy,

Vriendelijk bedankt voor je nette antwoord. ik snap het ook wel alleen dit soort dingen zijn erg vervelend. Hierbij wil ik u alvast bedanken voor de moeite die u neemt.
Reputatie 3
@ BZUIDEMA

Ik heb een antwoord gehad van het reparatiecentrum. De reden dat jouw reparatie langer duurt is omdat het moederbord van jouw HTC toestel vervangen moet worden. Deze moederborden zijn op dit moment in bestelling bij HTC maar de levering laat op zich wachten. Op dit moment is niet bekend wanneer het reparatiecentrum weer de beschikking heeft over dit onderdeel.
@ BZUIDEMA

Ik heb een antwoord gehad van het reparatiecentrum. De reden dat jouw reparatie langer duurt is omdat het moederbord van jouw HTC toestel vervangen moet worden. Deze moederborden zijn op dit moment in bestelling bij HTC maar de levering laat op zich wachten. Op dit moment is niet bekend wanneer het reparatiecentrum weer de beschikking heeft over dit onderdeel.

beste,

Ik vind het erg vervelend om dit te horen. Dat een onderdeel op zich laat wachten snap ik wel maar dat er geen levertijd aan verbonden is lijkt me niet professioneel. het lijkt erop dat het onderdeel nu niet meer verkrijgbaar is. Is het mogelijk dat ik een leen toestel toegestuurd kan krijgen.En misschien wel een heel nieuw toestel? Ik ben niet van plan om een half jaar te wachten op een onderdeel wat geen levertijd heeft.
Groeten
Hallo allemaal,

Mijn toestel staat sinds 17-12-2014 op Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst. Ik heb het toestel aangemeld op 13-12-2014. Mijn vraag is of Dynafix wel open is voor t-mobile in de feestdagen? Als ik het toestel niet voor nieuwjaar terug heb heb ik geen telefoon om foto' s mee te maken. Kunnen jullie me iets meer over de status van mijn telefoon vertellen en in hoeverre dynafix werkt aankomende dagen?

Mijn gegevens:

HTC One m8
Dragan Jusufovic
358714050977325 (IMEI)
REP000000263068 (referentie)
Reputatie 7
Badge +15
@Dragan_J

Welkom terug op het forum! :)

Ik heb nog even voor je gekeken en je toestel is nu inderdaad intern verstuurd en in het reparatie proces. De gemiddelde reparatieduur is 10 werkdagen, de feestdagen vallen hier, logischerwijs, niet onder. Ik durf dus niet te zeggen of je jouw toestel terug hebt met de jaarwisseling.

Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer