Beantwoord

Waar kan ik polisnummer vinden?

Ik wil mijn verzekering bij ACE Dynasure opzeggen waarvoor ik ze moet mailen met mijn polisnummer daarin. Maar waar kan ik mijn polisnummer vinden? Ik heb ze al gebeld met het nummer: 0348-462813
icon

Beste antwoord door Thalina 27 juli 2016, 14:09

Hoi Utrecht2,

Welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt. Je kunt je polisnummer op je bankafschrift terugvinden, maar ook op de welkomstbrief die je bij het afsluiten van je verzekering van ACE hebt ontvangen via de mail. Kan ik je ergens bij helpen? Op deze pagina kun je in ieder geval meer informatie vinden over de toestelverzekering.

Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Op het polisblad dat je hebt gekregen toen je de verzekering aanging?
Ik heb alleen een contract gekregen waar geen polisnummer bij staat
Reputatie 2
hallo sinem

je polisnummer staat oop de de brieven van ACE.
Je polisnummer begint met SPLNE

Konden ze je bij de klantenservice van Ace niet verder helpen? Daar zou je je polisnummer ook op kunnen vragen

Hopelijk kom je hier verder mee!
Ik heb geen brief ontvangen van ACE en de klantenservice zei dat ik ze moest mailen met mijn polis nummer in de mail dus ze konden me niet verder helpen
Reputatie 4
Hoi sinemYilmaz,

Ik heb ook even met ACE gebeld en de medewerker vertelde mij ook dat het polisnummer niet via de telefoon uitgegeven mag worden. Wel gaf zij aan dat je het polisnummer zoals Beatfluence hierboven al doorgaf op je bankafschrift kunt terugvinden. Daar staat het in de omschrijving van de afschrijving van ACE.

Gaat dat wel lukken? 🙂
Dat is krom! Je kan alleen je polisnummer achterhalen op je bankafschrift? Je hebt dan al betaald.. als verzekerde moet je toch gewoon wel je polisnummer weten bij aanvang van een verzekering? Die trouwens je is aangesmeerd, geen keuze om nee te zeggen..
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Utrecht2,

Welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt. Je kunt je polisnummer op je bankafschrift terugvinden, maar ook op de welkomstbrief die je bij het afsluiten van je verzekering van ACE hebt ontvangen via de mail. Kan ik je ergens bij helpen? Op deze pagina kun je in ieder geval meer informatie vinden over de toestelverzekering.

Als je vragen hebt, stel ze gerust!
Waar kan ik polisnummer vinden
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ayadali12,

Je kunt jouw polisnummer met de instructies die hier eerder gegeven zijn vinden. Echter heb je bij ons een PrePaid, dus wellicht gaat het om een andere aansluiting? Je kunt dan met bovenstaande antwoorden het polisnummer opzoeken. Het gaat in dat geval dan niet meer om ACE, maar om Chubb, de nieuwe verzekeraar. Verder zijn daar geen verschillen in, dus controleer even je contract of bankafschriften.

Als wij nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer