Vraag

Waar vind ik de tarieven van de verzekeringen van ProAssist?

• 15 juli 2011
  • 1 reactie
  • 384 Bekeken

1. Na lang zoeken op sites van zowel T-mobile als ProAssist kom ik nergens een lijst met tarieven tegen. Gaarne laten weten waar ik de tarieven kan vinden.

2. Ik heb verzekering van mijn iphone 3gs door t-mobile shop laten overschrijven naar mijn nieuwe iphone 4. Heel fijn dat dit kon, echter blijkt nu dat ProAssist ipv de gebruikeleijke € 6,95 per maand nu € 10,95 heeft berekend. Aangezien ProAssist een factuur voor de verlenging stuurt zou dus hetzelfde tarief van € 6,95 moeten blijven gelden. Helaas kan ik nergens enige info over tarieven dus vinden en daarom vraag aan t-mobile om dit op te laten lossen met ProAssist aangezien deze vooralsnog niet te bereiken is.

1 reactie

Reputatie 5
@deromijntjes

ProAssist is een verzekering die wordt afgesloten in de T-Mobile Shop. De T-Mobile Klantenservice kan dit product verder niet ondersteunen en de opvolging hiervan is de verantwoordelijkheid van ProAssist. Voor vragen en of klachten omtrent de producten van ProAssist dien je in dit geval dus ook direct contact op te nemen met ProAssist. Wanneer je rechtstreeks via T-Mobile een verzekering bij ProAssist hebt afgesloten kan je contact opnemen met het telefoonnummer 034 463 6326. Als je gebruik maakt van T-Mobile Vervang en Gegarandeerd kun je bellen met het nummer 034 463 6301.

Reageer