Beantwoord

Waar vind ik mijn aankoopbewijs?

• 31 mei 2017
  • 5 reacties
  • 2655 Bekeken

Beste mensen,

Weet iemand waar ik mijn aankoopbewijs kan downloaden via internet, want heb namelijk een ongeluk gehad en mijn toestel is kapot en ik heb aankoopbewijs nodig voor de verzekering.

Vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord door Gilbert 1 juni 2017, 09:50

Ondertussen heb ik nog een pagina gevonden van T-Mobile die wat meer info geeft waar je eventueel je bon kan opvragen.
Zie daarvoor deze pagina

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb kunnen beantwoorden! Mocht het niet lukken, laat het dan gerust weten, er zijn vast nog andere mensen die je dan wel kunnen helpen! 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Heb je het toestel bij je abonnement gekocht? In dat geval staat dit bewijs in je contract dat je getekend hebt. Ikzelf heb dit contract via de e-mail toegestuurd gekregen. Wellicht dat je hier zou kunnen kijken?
In de tussentijd zal ik eens verder proberen te zoeken of ik het ergens anders ook nog kan vinden.
Reputatie 4
Badge +4
Ondertussen heb ik nog een pagina gevonden van T-Mobile die wat meer info geeft waar je eventueel je bon kan opvragen.
Zie daarvoor deze pagina

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb kunnen beantwoorden! Mocht het niet lukken, laat het dan gerust weten, er zijn vast nog andere mensen die je dan wel kunnen helpen! 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Serhat,

Wat balend dat je toestel stuk is gegaan. 😞 Ik zie dat je een PrePaid aansluiting hebt en dus weet ik niet of je het toestel bij ons hebt gekocht. Mocht je het toestel bij een T-Mobile shop hebben gekocht dan zou je bij de desbetreffende shop langs kunnen gaan voor je aankoopbewijs.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Heel lullig dat ik de bon moet hebben deze wil ik opvragen maar helaas typhone bet
Staat niet meer kom ik uit bij bel simpel die kunnen mij niet de aankoopbon geven die samsung vraagt en ook t-mobile en in mijn email heb ik helaas niets kunne vinden hoe ken ik dan uberhaupt aan een bon komen voor reparatie
Reputatie 4
Hoi Barendregt,

Dat is inderdaad balen!

Dan ben ik bang dat het heel lastig is voor jou om de bon nog te achterhalen. Wanneer er een toestel wordt aangeschaft via een externe partij kunnen wij niks doen. Wij beschikken niet over de informatie van de bestelling en het toestel. Je zou nog op internet kunnen kijken naar eventuele andere opties of naar andere klanten die dezelfde situatie hebben meegemaakt met Typhone. Hopelijk heeft iemand zijn/haar ervaring gedeeld op het internet en helpt het jou ook verder.

Ik vind het heel jammer dat ik je niet verder kan helpen, anders had ik dat graag gedaan. Ik wens je wel heel veel succes! Als je een oplossing hebt gevonden, mag je dat altijd in dit topic delen. Dan kan het weer andere klanten helpen op ons forum. Sharing is caring! 🙂

Reageer