Beantwoord

Waar vind ik mijn polisnummer?

• 8 december 2015
  • 2 reacties
  • 931 Bekeken

Waar kan ik me polisnummer terugvinden op de app
icon

Beste antwoord door Emgee4u 8 december 2015, 21:26

Hallo Cocooo, bedoel je het polis nummer van Ace? In het verleden stond het polis nummer op de afschrijving. Check ook je contract, daar kan die op staan. Of je zou kunnen bellen met Ace (als dat je verzekeraar is) op 0348 - 462813 ma t/m za van 09.00 - 20.00. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, groet, eM.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Hallo Cocooo, bedoel je het polis nummer van Ace? In het verleden stond het polis nummer op de afschrijving. Check ook je contract, daar kan die op staan. Of je zou kunnen bellen met Ace (als dat je verzekeraar is) op 0348 - 462813 ma t/m za van 09.00 - 20.00. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, groet, eM.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cocooo,

Allereerst welkom op het forum! :)

Ik zie dat Emgee4u al heeft verteld waar je het polisnummer kunt vinden. Je kunt jouw polisnummer van ACE inderdaad vinden op je afschrijvingen van ACE. Daar staat het polisnummer vermeld net zoals bij ons het factuurnummer daar staat. Ik heb je voor alle zekerheid nog even een privébericht gestuurd met je polisnummer. Was je op zoek naar het nummer, just in case of is er iets met je toestel aan de hand?

Als ik je ergens bij kan helpen, weet je me te vinden!

Reageer