Beantwoord

Waar vind ik mijn polisnummer (verzekering)

• 26 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 497 Bekeken

waar kan ik het polisnummer vinden
icon

Beste antwoord door Issam 27 oktober 2017, 11:11

Hey Sabann68,

Welkom op het forum!

Je polisnummer staat op de communicatie vanuit de verzekeraar naar jou toe. Heb je bijvoorbeeld nog een bevestgings e-mail in je mailbox? Hier zou je polisnummer op moeten staan.

Mocht je nergens je polisnummer terugvinden dan kan je met de verzekeraar zelf contact opnemen. Zij kunnen je hierbij verder helpen.

Heb je andere vragen gerelateerd aan je toestel of abonnement, dan helpen wij je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Sabann68,

Welkom op het forum!

Je polisnummer staat op de communicatie vanuit de verzekeraar naar jou toe. Heb je bijvoorbeeld nog een bevestgings e-mail in je mailbox? Hier zou je polisnummer op moeten staan.

Mocht je nergens je polisnummer terugvinden dan kan je met de verzekeraar zelf contact opnemen. Zij kunnen je hierbij verder helpen.

Heb je andere vragen gerelateerd aan je toestel of abonnement, dan helpen wij je natuurlijk graag verder!
Reputatie 2
Vandaag mijn abonnement verlengd en me toch een verzekering laten aanpraten. Ik wil dit liever niet en moet het afmelden via Chubb maar ik heb geen polisnummer. Hoe kom ik hieraan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi San,

Je kan je polisnummer terugvinden op je polisblad. Heb je deze niet ontvangen? Dan kun je het beste contact opnemen met Chubb zij kunnen je daarmee verder helpen.

Als je nog andere vragen hebt, let me know!

Reageer