Beantwoord

Waardeloze service terwijl ik garantie heb!

• 16 september 2016
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Op 31 mei 2016 heb ik de Samsung Galaxy S7 Edge aangeschaft met een abonnement van 6GB internet en 120 belminuten. Hiervoor betaal ik zo'n 1200 Euro in 2 jaar tijd. Dan verwacht ik als klant zijnde, dat als er een probleem bevind met mijn toestel of accessories dat hier wel wat aan gedaan word! Mijn oordopjes werken niet naar wens, het volumeknopje is defect, tijdens het bellen werkt de microfoon niet en bij het bellen hoor ik geruis in het rechter oortje. Afgelopen week heb ik via de Tmobile winkel in Zwolle deze oordopjes opgestuurd voor reperatie wat blijkt? Dat ze niet gerepareerd zijn, omdat ze volgens de mensen daar of zijn gevallen, of vocht of waterschade. Ten 1e heb ik de oordopjes haast niet gebruikt, ten 2e heb ik ze nooit laten vallen en al helemaal niet in water. Ik vind dat de service van Tmobile wel enorm slecht is als je kijkt naar de prijs de je betaald. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik voel mij gewoon belazerd.
icon

Beste antwoord door Sam- 18 september 2016, 15:35

Hallo Ahmed,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je belazerd voelt, we willen dit gevoel graag bij je wegnemen.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat de oordopjes ongerepareerd zijn teruggestuurd. De medewerkers in het reparatiecentrum doen altijd eerst goed onderzoek voordat ze beginnen aan een reparatie. Als zij hebben geconstateerd dat er sprake is van val-, duw- of vochtschade dan is dit ook aanwezig. Let wel op dat dit in sommige gevallen vrij snel ontstaat aangezien het om een vrij klein apparaat.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie Ahmed.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Ahmed,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je belazerd voelt, we willen dit gevoel graag bij je wegnemen.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik inderdaad dat de oordopjes ongerepareerd zijn teruggestuurd. De medewerkers in het reparatiecentrum doen altijd eerst goed onderzoek voordat ze beginnen aan een reparatie. Als zij hebben geconstateerd dat er sprake is van val-, duw- of vochtschade dan is dit ook aanwezig. Let wel op dat dit in sommige gevallen vrij snel ontstaat aangezien het om een vrij klein apparaat.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie Ahmed.

Reageer