Beantwoord

wachtwoord aankoopbon vergeten

• 8 april 2017
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Hoi,
Ik heb mijn telefoonabonnement destijds verlengd in de T-Mobile winkel. De aankoopbon werd aan mij gemaild en is beveiligd met een wachtwoord. Nu mijn telefoon gerepareerd moet worden, heb ik de aankoopbon nodig, maar omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten kan ik deze niet openen en meesturen. Is het mogelijk om mij een kopie van de aankoopbon te sturen (of mijn wachtwoord te resetten oid)?
Ik hoor het graag. Fijne dag,
Joas
icon

Beste antwoord door Issam 9 april 2017, 12:25

Hoi Joas,

Hmm balen dat je toestel defect is. We helpen je hier graag bij!

Had je toevallig je postcode al uitgeprobeerd als wachtwoord? Probeer 'm met en zonder de letters. In de meeste gevallen wordt namelijk de postcode gebruikt als wachtwoord. Mocht dat ook niet lukken dan kan je mij in een privébericht je 06-nummer en imei nummer sturen. Dan neem ik contact op met de afdeling die hier over gaat zodat je het aankoopbewijs alsnog toegestuurd krijgt. :)

Ik ben benieuwd naar je reactie Joas.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Joas,

Hmm balen dat je toestel defect is. We helpen je hier graag bij!

Had je toevallig je postcode al uitgeprobeerd als wachtwoord? Probeer 'm met en zonder de letters. In de meeste gevallen wordt namelijk de postcode gebruikt als wachtwoord. Mocht dat ook niet lukken dan kan je mij in een privébericht je 06-nummer en imei nummer sturen. Dan neem ik contact op met de afdeling die hier over gaat zodat je het aankoopbewijs alsnog toegestuurd krijgt. :)

Ik ben benieuwd naar je reactie Joas.

Reageer