Beantwoord

Waterdicht na reparatie?

• 9 november 2016
  • 1 reactie
  • 4525 Bekeken

Hallo,
in maart dit jaar heb ik een nieuwe abonnement met toestel afgesloten.
Abonnement plus galaxy S7 edge telefoon.
nu heb ik sinds een week een licht roze streep op de linkerkant van mijn telefoon.
Ik ben hiermee naar de T-Mobile winkel in Hoogeveen geweest om het te laten
zien en hoe het opgelost kon worden. Het toestel moet opgestuurd worden en
waarschijnlijk worden gerepareerd. Hierop vroeg ik wat er gebeurd met de garantie
op waterdichtheid als ik het toestel moet laten repareren. Hier kom men mij geen
antwoord op geven en ze vertelden dat ik hier voor contact op moest nemen met Samsung.
Verder kwam de opmerking dat ik dan moest kiezen tussen streep in beeld of waterdichtheid.
Aangezien ik veel outdoor activiteiten doe is waterdichtheid een must voor mij.
Dus de vraag is na reparatie mijn toestel nog waterdicht ja of nee. Zo niet ontvang ik graag
een nieuw toestel
icon

Beste antwoord door Amy 10 november 2016, 09:12

Hey goedemorgen Jan,

Lastig dat je te maken hebt met die streep in het beeldscherm! Je kunt in dat geval het toestel inderdaad het beste ter reparatie aanbieden. Op deze pagina vind je daar alle informatie over.

Nu terug naar jouw vraag over de waterdichtheid van het toestel. Om zeker te zijn van mijn zaak heb ik hiervoor even contact opgenomen met Samsung en zij geven aan dat het toestel gewoon nog steeds waterdicht is na reparatie. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken tijdens je outdoor activiteiten! Na de reparatie kan hij nog steeds met je mee door weer en wind! 😉

Heb je zo voldoende informatie? Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Jan,

Lastig dat je te maken hebt met die streep in het beeldscherm! Je kunt in dat geval het toestel inderdaad het beste ter reparatie aanbieden. Op deze pagina vind je daar alle informatie over.

Nu terug naar jouw vraag over de waterdichtheid van het toestel. Om zeker te zijn van mijn zaak heb ik hiervoor even contact opgenomen met Samsung en zij geven aan dat het toestel gewoon nog steeds waterdicht is na reparatie. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken tijdens je outdoor activiteiten! Na de reparatie kan hij nog steeds met je mee door weer en wind! 😉

Heb je zo voldoende informatie? Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!

Reageer