Vraag

Waterschade iPhone

• 13 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Mijn wasmachine had een verstopping, dus moest ik eerst al het water van mijn wasmachine laten lozen op de vloer. Toen ging ik dweilen en het proces van het lozen van water tot klaar zijn met dweilen, duurde ongeveer 15 minuten. Toen ik klaar was, draaide ik me om en toen zag ik dat mijn telefoon nat op de vloer lag. Ik raakte helemaal in paniek. Toen heb ik het even in rijst gegooid voor een minuutje, maar toen zag ik dat er een rijstkorrel in dat gaatje van me oplader zat. Ik wilde dus ACE bellen, maar dat ging niet omdat me geluid het niet meer deed wegens de schade. Alleen heb ik nu een heel groot probleem, denk ik. Rond juni was er een probleempje met me telefoon. Het viel onder de garantietermijn, dus ik werd heel goed geholpen door T-Mobile. Ik kreeg een refurbished iPhone 6 terug. Ik ben dus van IMEI nummer veranderd. Ik heb dat nooit aan ACE doorgegeven, omdat ik de reperatiebon was kwijtgeraakt. Is het mogelijk dat ik die weer krijg van T-Mobile? Ik ben nu dus echt radeloos en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cybersicko,

Pff wat balen zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben.

Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om te kijken wat wij hierin voor je kunnen betekenen. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt opgenomen met onze vriendelijke collega's van de klantenservice. Hebben zij je van de benodigde informatie voorzien? Ben je naar tevredenheid te woord gestaan?

Laat ons weten of wij nog iets voor je kunnen betekenen, we helpen je natuurlijk graag verder!

Reageer