Beantwoord

xperia z alweer ter reparatie

mijn xperia x toestel is nu voor de vierde keer ter reparatie. wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Razza 7 juli 2014, 13:25

@Markinge

In overleg met de afdeling die hierover gaat hebben we besloten om je toestel toch om te laten ruilen. Je krijgt van ons binnen 2 dagen een e-mail om je omruiling in te plannen. Ik hoop dat het hiermee is opgelost!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
@markinge goed dat je hier even navraag over doet! Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je je toestel voor de vierde keer ter reparatie aan moet bieden. Echter zie ik dat de reparatie telkens niet wordt uitgevoerd omdat wij geen akkoord voor de prijsopgaaf van je ontvangen. Het defect is door ons reparatiecentrum beoordeeld als iets dat niet onder de garantievoorwaarden valt. Hierdoor zijn er kosten aan de reparatie verbonden welke vermeld staat op de prijsopgaaf. Zolang je niet akkoord gaat met de prijsopgaaf wordt de reparatie niet uitgevoerd en bij het uitblijven van respons na 5 weken geannuleerd. Hou er wel rekening mee dat er bij het niet akkoord gaan met de prijsopgaaf onderzoekskosten van circa 36 euro in rekening worden gebracht.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Tom schreef:

@markinge goed dat je hier even navraag over doet! Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je je toestel voor de vierde keer ter reparatie aan moet bieden. Echter zie ik dat de reparatie telkens niet wordt uitgevoerd omdat wij geen akkoord voor de prijsopgaaf van je ontvangen. Het defect is door ons reparatiecentrum beoordeeld als iets dat niet onder de garantievoorwaarden valt. Hierdoor zijn er kosten aan de reparatie verbonden welke vermeld staat op de prijsopgaaf. Zolang je niet akkoord gaat met de prijsopgaaf wordt de reparatie niet uitgevoerd en bij het uitblijven van respons na 5 weken geannuleerd. Hou er wel rekening mee dat er bij het niet akkoord gaan met de prijsopgaaf onderzoekskosten van circa 36 euro in rekening worden gebracht.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Beste tom,

Ik heb alleen ooit voor de eerste reparatie een prijsapgave gehad. De derde in april dit jaar dacht ik zo uit me hoofd is onder garantie gerepareerd. En de tweede keer viel ook onder garantie. Dus mij toestel is wel degelijk elke keer gerepareerd. Maar ik wil grag weten wat ik kan doen nu het voor de vierde keer kapot is. Gaat om xperia z black.

mvg
Reputatie 3
Hoi Markinge,

In het systeem zie ik dat jouw toestel momenteel nog ter reparatie is. Ik verwacht dat je toestel in de loop van deze week bij je binnen zal komen. Op dit moment kunnen we nog weinig doen omdat het toestel nog in het reparatieproces zit. Zodra jouw toestel na terugkomst weer defecten vertoond gaan we kijken naar een andere oplossing.
Beste jordy0, Kijk dat is informatie waar ik wat mee kan. Inmiddels heb ik de telefoon terug. Echter nog steeds niet tevreden want heb idee dat kwaliteit van de camera slechter is geworden sinds de reparatie. En om eerlijk te zijn ben ik er een beetje klaar mee om hem daar voor weer op te moeten sturen. Dat zou de 5keer zijn. Hebben jullie een idee oplf oplossing die hoor ik graag dan?
Reputatie 3
Hoi Markinge,

Wat vervelend om te horen dat je na reparatie van jouw toestel nog steeds problemen ervaart. Volgens mijn systemen is jouw toestel nu voor de derde keer gerepareerd. Deze drie reparaties hebben plaatsgevonden in een periode van een jaar. Ik adviseer je daarom om jouw toestel opnieuw via My T-Mobile of via een T-Mobile Shop ter reparatie aan te bieden. Omdat het dan de vierde keer wordt dat jouw toestel ter reparatie wordt aangeboden zal met extra zorgvuldig naar jouw toestel kijken.
@jordy01,

Dit was de vierde keer. Ik zal de datums noteren.
15-6-2013 dit was nog met mijn oude emei nummer 355762050615018 bij deze reparatie heb ik ineens een ander toestel met veel meer schade en een ander emei nummer terug gekregen.
9-9-2013
1-5-2014
12-6-2014
Ik ben het er dus niet mee eens dat ik mijn toestel weer moet opsturen.
nog even een toevoeging, de eerste en laatste twee reparaties gingen om een spontaan gebarste scherm. en de tweede dus 9-9-2013 ging het om de camera, zat een vlek op alle fotos die maakten.
en als je willt kan ik ook alle rep nummers voor je op zoeken. maar nog maals het zijn er dus 4. en dat is 4 te VEEL.
Reputatie 6
Badge +16
@Markinge

In overleg met de afdeling die hierover gaat hebben we besloten om je toestel toch om te laten ruilen. Je krijgt van ons binnen 2 dagen een e-mail om je omruiling in te plannen. Ik hoop dat het hiermee is opgelost!
Razza schreef:

@Markinge

Om wat voor toestel gaat dit dan? De xperia z? Ik heb tot nu toe alleen maar problemen met die toestellen. Dus je kunt wel begrijpen dat ik niet echt zit te wachten om mijn huidige toestel voor een zelfde tikkende bom om te ruilen. Is het mogelijk om een ander toestel te krijgen?

Reageer