Vraag

Xperia z scherm kapot hoe back-up maken?

ik heb een vraag mijn schem van me x peria z is kapot gegaan nu wil ik alle bestanden overzetten op mijn pc eventueel ook contacten maar de foto's zijn het belangrijkste omdat er ook foto's van mijn kinderen opstaan. maar als ik heb koppel aan mijn laptop of pc kan hij niks vinden omdat ik het scherm moet ontgrendelen wat dus niet kan, zijn er nog anderen mogelijkheden om de bestanden eventueel over te zetten als iemand mijn zou kunnen helpen zou die genen echt mijn redder in nood zijn alvast bedankt

9 reacties

Reputatie 4
Staan de foto's op het telefoon geheugen of op een SD kaartje?
In het geval deze op een SD kaart opgeslagen zijn kun je de SD kaard in een card reader doen en deze aan je computer koppelen.
Staan de foto's op het telefoon geheugen of op een SD kaartje?
In het geval deze op een SD kaart opgeslagen zijn kun je de SD kaard in een card reader doen en deze aan je computer koppelen.

het gaat op[ de gegevens die op de telefoon zelf staan niet die op[ de sd kaart staan  zover wist ik al wat ik ermee kon doen 🙂
Reputatie 6
Badge +16
@rietje31

Wat balen dat je scherm kapot is gegaan! Zou je kunnen aangeven wat er precies defect is aan je scherm? Heb je geen beeld of werkt bijvoorbeeld je touch screen niet? Zou je een kijkje willen nemen in dit topic?
Het touchscreen is kapot en waar ik hem ook aan koppel hij vraag om het scherm van vergrendeling af te halen
Reputatie 4
@rietje31

Is dit door val, druk, stoot of waterschade dat je touchscreen kapot is? Wanneer dit niet het geval is kun je hem altijd nog opsturen ter reparatie. Meer informatie kun je hier terugvinden.
Ik heb precies hetzelfde probleem als hier beschreven wordt. De antwoorden hier geven geen oplossing, weet iemand ondertussen al een oplossing? Het gaat bij mij om een Xperia z1
Reputatie 5
Hey @bvdn helaas kan ik je geen andere oplossing noemen dan hier al is gegeven. Zit er een barst in je scherm? Of reageert het touchscreen niet meer?
misschien wel een wat late reactie maar voor mensen met het zelfde probleem vond ik dit op een ander forum. Het werkt voor het geval dat je scherm nog wel aangaat maar geen bediening meer toe staat.

"Als je een OTG kabel koopt (ON THE GO), dit is een kabel die je in de telefoon kan steken en waar je daarna een usb aan de andere kant in kan stoppen"
Als je deze in de telefoon plugt en aan de andere kant er een usb muis op aansluit krijg je (na enige tijd) een muis aanwijzer op je scherm. hiermee kun je hem dan ontgrendelen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey R0bert,

Wow! Super slim deze oplossing! Die ga ik zeker onthouden.

Bedankt voor het delen! 🙂

Reageer