Beantwoord

Xperia Z valt steeds uit, gsmwijzer stuurt hem na 2 maanden ongemaakt terug!

Mijn Xperia Z (gekocht maart 2013) viel na een half jaartje steeds uit ondanks dat de batterij vol was.
In het begin was het oplaadpunt aan de binnenkant al snel stuk, om de lange reparatietijd te vermijden heb ik toen een oplaadstation gekocht en zo laad hij prima op.
Dat was dus ook niet het probleem waar ik hem voor opstuurde.
Ik heb alle klachten telefoninsch vermeld de lader, slecht i-net bereik in het begin en dat hij nu om de 5 min uitviel was de druppel.
In de beschrijving die ik erbij stuurde de klacht waar t om ging (het uitvallen en alleen met laden aan willen gaan).
Ik kon de telefoon verzekerd en aangetekend opsturen naar hun en dan zouden hun hem naar de reperateur sturen (2 oktober gedaan).
Dit zou 2a3 weken duren.
Na 3 weken maar eens bellen..de telefoon was van hun naar de reparateur zoek geraakt bij tnt!
Na 1.5 week was hij plotseling toch weer boven water gekomen, zou met spoed gemaakt worden.
Na 3 weken maar weer eens bellen..hij was nog steeds niet binnen afwachten weer dus.
Vandaag mail gehad: de telefoon wordt ongemaakt terug gestuurd, vanwege het oplaadpunt.
Daarom heeft de telefoon geen garantie meer (eigen schuld?) Dus naar het uitvallen wat eigenlijk het probleem is is niet eens naar gekeken.
Telefonisch contact gehad, ik moet hem maar naar een gsm winkeltje brengen, kijken of die hem kunnen maken.
Want hun gaan het niet doen.
Nu bijna 2 maanden verder nog steeds een telefoon die dus wel oplaad maar dus nog steeds uitvalt.
Is dit normale gang van zaken?
Ik betaal nu nog anderhalf jaar een duur abbonement bij tmobile voor een telefoon die het niet doet.
Kosten gemaakt voor oplaadstation, het versturen, een reserve telefoon van 100,- aangeschaft om toch bereikbaar te zijn.
Geen Xperia Z meer voor mij! En al helemaal geen gsmwijzer.nl
icon

Beste antwoord door kurkdroog 27 november 2013, 23:28

Misschien kan je de consumentenbond inschakelen en sowieso zou ik GSMwijzer nog even contacteren en eisen dat ze het repareren / danwel omwisselen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Misschien kan je de consumentenbond inschakelen en sowieso zou ik GSMwijzer nog even contacteren en eisen dat ze het repareren / danwel omwisselen. 

Reageer