Beantwoord

Xperia z1 Reparatie.

Hallo,

Ik heb een belangrijke vraag.

Ik heb hier en daar gelezen dan de externe bedrijf buiten dynafix waar sony telefoons naar toe worden gestuurd voor een kapotte scherm behoorlijk veel vragen.
(337 euro)
Overgens heb ik m'n mobiel laten vallen, heb nog goed beeld alleen bovenste kant doet touch het niet meer en zitten er barsten in.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen kosten? want 337 euro is belagelijk veel kan ik net zo goed weg gooie en nieuwe kopen.
icon

Beste antwoord door Chantal01 21 januari 2014, 17:56

@Evan95 Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Jeetje, dat is vervelend! 😞 Heb je geen toestel verzekering? Je telefoon kan worden opgestuurd voor reparatie. Bij het reparatie centrum kijken ze naar de schade en wat de reparatie zal gaan kosten. Aan de hand daarvan kun je ervoor kiezen of je wel of niet akkoord gaat met de kosten. Ga je niet akkoord, dan sturen ze je telefoon niet gerepareerd terug. Ik kan op dit moment niet aangeven wat het zal gaan kosten. Daarvoor dien je je telefoon eerst ter reparatie op te sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@Evan95 Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Jeetje, dat is vervelend! 😞 Heb je geen toestel verzekering? Je telefoon kan worden opgestuurd voor reparatie. Bij het reparatie centrum kijken ze naar de schade en wat de reparatie zal gaan kosten. Aan de hand daarvan kun je ervoor kiezen of je wel of niet akkoord gaat met de kosten. Ga je niet akkoord, dan sturen ze je telefoon niet gerepareerd terug. Ik kan op dit moment niet aangeven wat het zal gaan kosten. Daarvoor dien je je telefoon eerst ter reparatie op te sturen.

Reageer