Beantwoord

Z3 gaat niet meer aan

My Sony Z3 gaat niet meer aan.

Hij laadt wel op en zegt ook op het scherm dat hij vol is en het groene indicatie lampje brand.
Een harde reset werkt niet. Ook als ik hem aansluit op de computer word hij niet weer gegeven.
Zodra ik hem van de lader haal doet hij niets meer.

Hebben jullie een oplossing
icon

Beste antwoord door AmyP 16 juni 2015, 14:17

Hey mauischou

Wat fijn dat je al zoveel reacties hebt gehad! Ik zie dat je ook al contact hebt gehad met de klantenservice. Je kunt in dit geval het toestel inderdaad het beste ter reparatie aanbieden. Het aanmelden van een reparatie kun je via deze link doen. Alles over de garantie en verzekeringen vind je op deze pagina. Laat je het weten als je nog vragen hebt? 😉

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

7 reacties

Moederbord defect. He ik ook gehad met mijn Sony.
Ga naar een T-mobile winkel en vraag om hulp. Had ik ook gedaan met mijn Sony, en het had inderdaad iets te maken met het moederbord.
Wat balen zeg! Heb je de telefoon al een keer gekoppeld aan je computer of laptop? Wordt deze dan wel herkend? Als je de mogelijkheid hebt om een back- up te maken van je gegevens dan adviseer ik je om dat direct te doen. Probeer de stappen uit die worden omschreven op deze pagina:http://www.hardreset.info/devices/sony/sony-xperia-z-l36a-c6606/
Wat balen zeg! Heb je de telefoon al een keer gekoppeld aan je computer of laptop? Wordt deze dan wel herkend? Als je de mogelijkheid hebt om een back- up te maken van je gegevens dan adviseer ik je om dat direct te doen. Probeer de stappen uit die worden omschreven op deze pagina:http://www.hardreset.info/devices/sony/sony-xperia-z-l36a-c6606/

Dat gaat dus niet!

Moederbord is waarschijnlijk defect zoals ik al zei. Gegevens ben je dan kwijt.
Maandag bellen met T-Mobile of naar een winkel. Opsturen en laten repareren.
Hopelijk heb je nog garantie.
De Z3 is 3 mnd oud. maar dit alles gebeurde nadat ik drijf nat was geworden in de regen.
Maar ik dacht dat maakt niet uit want hij is water dicht en alle klepjes zaten goed dicht.
Dus ik hoop dat het onder de garantie valt.
Garantie zou geen probleem moeten zijn dan. Uitleggen aan T-Mobile dus. Succes.
Reputatie 7
Badge +15
Hey mauischou

Wat fijn dat je al zoveel reacties hebt gehad! Ik zie dat je ook al contact hebt gehad met de klantenservice. Je kunt in dit geval het toestel inderdaad het beste ter reparatie aanbieden. Het aanmelden van een reparatie kun je via deze link doen. Alles over de garantie en verzekeringen vind je op deze pagina. Laat je het weten als je nog vragen hebt? 😉

Houd je ons op de hoogte?

Reageer