Beantwoord

100 euro retour Samsung S7 edge

• 7 januari 2017
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Hallo T-mobile,

Ik heb een tijd geleden mijn abbonement aangesloten bij jullie met een samsung edge 7 100 euro retour.
Er ging toen al wat mis toen ik heb binnenkreeg, dat er bij jullie storing was, dus duurde het nog een week voordat jullie konden zien dat hij daadwerkelijk is aangekomen bij mij.
Ik heb allerlei mailtjes gekregen van t-mobile maar er stond nooit iets duidelijks in over hoelang de actie duurde en wat ik moest doen, er stond helemaal niks over de actie, het stond er alleen in het klein bij in me contract dat ik recht had op 100 euro retour.
Nu is de actie zoals ik lees overal allang afgelopen maar ik zou heel graag de 100 euro retour willen anders had ik deze telefoon nooit bij jullie besteld. Ik vind het erg slecht dat jullie niet duidelijk zijn geweest in hoe jullie klant dit moet aanpakken en tot wanneer de actie geld als je het abbonement hebt besteld. Ik kan namelijk niks terug vinden in mijn inbox over hoe en wat ik met de actie moet doen..

Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben, ik wacht namelijk op 100 euro retour.
icon

Beste antwoord door Rosan 8 januari 2017, 00:19

Beste Annapappas helaas is het echt actie van Samsung wat ook aangegeven staat als je online besteld.
Verder kan je acties van Samsung zien bij Samsung promoties en heeft erna nog een maand lang een nieuwe actie gelopen.
Ik heb geen idee wat je aankoopdatum is maar vanaf 5 december 2016 t/m 1 januari 2017 liep een actie met de Gear VR en daar moet je de aanvraag doen voor uiterlijk 15 januari 2017.

Ik ben bang dat T-Mobile weinig kan betekenen aangezien de actie echt vanuit Samsung is.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Annapappas helaas is het echt actie van Samsung wat ook aangegeven staat als je online besteld.
Verder kan je acties van Samsung zien bij Samsung promoties en heeft erna nog een maand lang een nieuwe actie gelopen.
Ik heb geen idee wat je aankoopdatum is maar vanaf 5 december 2016 t/m 1 januari 2017 liep een actie met de Gear VR en daar moet je de aanvraag doen voor uiterlijk 15 januari 2017.

Ik ben bang dat T-Mobile weinig kan betekenen aangezien de actie echt vanuit Samsung is.

Reageer