Beantwoord

4G alleen Facebook geen verbinding

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Al een jaar heb ik nu de Samsung S6, en sinds kort heb ik het 4G knopje (weer) gevonden. Nu weet ik ook weer waarom ik het destijds uit heb gezet: Al het internet werkt super behalve de Facebook app: Deze zegt "Kan momenteel geen verbinding maken. Probeer opnieuw"

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 28 maart 2016, 10:23

Welkom op het forum Elise,

Zou je iets anders willen omschrijven wat jij bedoelt met het "4G knopje"?

Als de telefoon een data-verbinding maakt, ongeacht 2G/3G/4G dan heb je 'internet'. Als Facebook dan toch moeite heeft, is dat eerder een probleem van Facebook dan van je telefoon en is het handiger om de app een keer opnieuw te installeren (of verwijder alle updates etc en dan opnieuw bijwerken).

Specifiek een type netwerk selecteren zou hier geen verschil op mogen maken en de knop voor data-roaming/verbinding ook niet...

We horen het graag van je 😉

Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het forum Elise,

Zou je iets anders willen omschrijven wat jij bedoelt met het "4G knopje"?

Als de telefoon een data-verbinding maakt, ongeacht 2G/3G/4G dan heb je 'internet'. Als Facebook dan toch moeite heeft, is dat eerder een probleem van Facebook dan van je telefoon en is het handiger om de app een keer opnieuw te installeren (of verwijder alle updates etc en dan opnieuw bijwerken).

Specifiek een type netwerk selecteren zou hier geen verschil op mogen maken en de knop voor data-roaming/verbinding ook niet...

We horen het graag van je 😉
Hoi Poco-loco,

Dank voor je snelle reactie! Ik doelde inderdaad op de 2G/3G/4G instelling bij netwerkinstellingen ipv alleen 2G/3G.

Maar ik heb de app helemaal verwijderd en weer geïnstalleerd en het lijkt nu opgelost! Thanks 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elise,

Welkom op ons Forum!

Leuk om te zien dat de tip van Vincent heeft geholpen. Snelle internet zonder Facebook heb je natuurlijk niks aan. 😛

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Hallo Hajar,

Jaaaa dat zijn prioriteiten 😉 Nu is helaas het probleem alleen verschoven: Nu heb ik op wifi dat ik mijn tijdlijn van FB niet meer kan verversen. Maar dat is niet jullie pakkie-an.

Thanks!
Ik heb dat ook dat die op WiFi niet ververst en me mail ook niet.
Ligt denk aan nieuwe update Android.
Serieus???

Nou, we gaan er nog even over discussiëren want dit is een klantenforum dus we willen met alles helpen (mits natuurlijk super vriendelijk gevraagd ;))
Zouden jullie beiden je Wi-Fi eens een keer opnieuw willen instellen? (Controleer vooraf of je de code hebt liggen ;))

Dit zou namelijk niet aan de update mogen liggen tenzij je heel specifiek de app geen toegang hebt gegeven tot je Wi-Fi... Dat zou me erg verbazen en zou je bij moeten staan.

Reageer