Beantwoord

64MB kaart bij Samsung Galaxy A3/A5 2016

• 5 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

ik moet een aankoopbon uploaden bij samsung voor dat kaartje.
Wat moet ik uploaden???
icon

Beste antwoord door Amy 6 oktober 2016, 10:49

Hey goedemorgen alshetublieft,

Leuk dat je verlengd hebt! Ik help je graag verder! :)

Wanneer je het online registratieformulier invult heb je inderdaad de aankoopbon nodig. Je kunt hiervoor de hardware factuur uploaden. Deze krijg je apart van je toestel via de post meegeleverd.

In dit forumtopic geeft Issam meer informatie over het registreren voor een Samsung promotie. In het topic gaat het om een ander product maar de registratie is hetzelfde. Zou je dat topic eens door willen nemen en vervolgens aan ons willen laten weten of het lukt? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

ow en ik heb online verlengd dus geen "papieren sliert met nummers erop"
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen alshetublieft,

Leuk dat je verlengd hebt! Ik help je graag verder! :)

Wanneer je het online registratieformulier invult heb je inderdaad de aankoopbon nodig. Je kunt hiervoor de hardware factuur uploaden. Deze krijg je apart van je toestel via de post meegeleverd.

In dit forumtopic geeft Issam meer informatie over het registreren voor een Samsung promotie. In het topic gaat het om een ander product maar de registratie is hetzelfde. Zou je dat topic eens door willen nemen en vervolgens aan ons willen laten weten of het lukt? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

Reageer