Beantwoord

Aankoopbon Samsung Galaxy S5

• 12 januari 2016
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Goedenavond!

Ik heb in juni 2014 een Samsung galaxy s5 gekocht i.c.m. een abonnement. Destijds hoefde ik niet bij te betalen vanwege de keuze voor het abonnement. Nu kan ik bij mijn werkgever € 400 tegemoetkoming voor het toestel terugkrijgen maar dan moet ik wel een aankoopbon kunnen overleggen of iets dergelijks.
Hier staat geen waarde van het toestel op vanwege de combinatie met het abonnement vrees ik. Maar kunnen jullie dat wel maken voor mij? Of hebben jullie nog een andere suggestie?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Vriendelijke groet,
Marcel
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2016, 12:21

Hey Marcel,

Welkom op ons Forum! Gulle werkgever heb jij! ;)

Helaas kunnen we je niet voorzien van een bewijs over de waarde van je Samsung Galaxy S5 toen je deze hebt aangeschaft. Ik weet niet hoe streng je werkgever is in de tegemoetkoming en het bewijs hiervan? Anders kun je natuurlijk op je factuur aantonen dat je maandelijks €24,75 toestelbetaling betaalt en hier een berekening van doorsturen?

Hopelijk lukt het je op deze manier, die €400,- is toch een leuke bonus!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Marcel,

Welkom op ons Forum! Gulle werkgever heb jij! ;)

Helaas kunnen we je niet voorzien van een bewijs over de waarde van je Samsung Galaxy S5 toen je deze hebt aangeschaft. Ik weet niet hoe streng je werkgever is in de tegemoetkoming en het bewijs hiervan? Anders kun je natuurlijk op je factuur aantonen dat je maandelijks €24,75 toestelbetaling betaalt en hier een berekening van doorsturen?

Hopelijk lukt het je op deze manier, die €400,- is toch een leuke bonus!

Reageer