Beantwoord

Aankoopbon voor VR actie bij Galaxy S8

  • 23 juli 2017
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 10 reacties
Hallo!

Ik ben de blije bezitter van de Samsung Galaxy S8 en wilde de VR bril bestellen die aan kan vragen via de samsung website. Hier wordt echter aangegeven dat ik een aankoopbon moet inscannen en bij moet voegen. Echter heb ik nooit een aankoopbon gekregen.
-Ik heb een betaalverzoek gekregen
-Ik heb leveringsinformatie gekregen
-Ik heb een nieuw contract gekregen waarin staat dat ik aankoopbon goed moet bewaren.
-Van de bezorger heb ik een pakbon gekregen

Maar ik heb nergens een aankoopbon van het toestel. Online zie ik bij mijn facturen ook nergens iets over het toestel. Wat zie ik over het hoofd. Iemand een tip?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 juli 2017, 09:50

Hoi jffr.

We hebben een info-topic over Samsung acties, daarin staat aangegeven dat de hardwarefactuur en orderbevestiging ook zouden moeten voldoen. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi jffr.

We hebben een info-topic over Samsung acties, daarin staat aangegeven dat de hardwarefactuur en orderbevestiging ook zouden moeten voldoen. 🙂

Reageer