Beantwoord

aanmelden bij tmobile netwerk met mijn S20FE

• 16 november 2020
  • 1 reactie
  • 531 Bekeken

Ik heb vanmorgen mijn nieuwe S20FE ontvangen en via smart switch alles overgezet maar toen ik wilde bellen lukte het zelfs niet met toestelhulp omdat dezevtwlwfoon niet in de lijst staat en de 8nstructies voor de S20 niet overeenkomen met de menus  op mijn toestel. Hoe kan ik mijnttoestel nu aanmelden zodat ik o9k kan bellen met. Dit toestel

icon

Beste antwoord door David 21 november 2020, 17:05

Hi @vadamsky,

Hier nog een paar vragen, zodat we wat meer info hebben over de situatie, zodat we je verder kunnen helpen!

Zou je kunnen aangeven wat je krijgt te horen wanneer je wilt bellen? Krijg je een melding te horen of dat ook niet? Lukt het niet om naar alle nummers te bellen of zijn het er een aantal? Heb je al eens een kruistest gedaan? Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Op die manier kun je controleren of het misschien aan de telefoon of juist aan de simkaart ligt. 

We horen het graag van je, dan helpen we je er zo snel mogelijk bij verder! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @vadamsky,

Hier nog een paar vragen, zodat we wat meer info hebben over de situatie, zodat we je verder kunnen helpen!

Zou je kunnen aangeven wat je krijgt te horen wanneer je wilt bellen? Krijg je een melding te horen of dat ook niet? Lukt het niet om naar alle nummers te bellen of zijn het er een aantal? Heb je al eens een kruistest gedaan? Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Op die manier kun je controleren of het misschien aan de telefoon of juist aan de simkaart ligt. 

We horen het graag van je, dan helpen we je er zo snel mogelijk bij verder! 

Reageer